صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • جام ملت های آسیا
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و نود و چهار - ۲۱ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و نود و چهار - ۲۱ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۸

خبر

انتقال کاوه به استقلال شایعه است
برخلاف شایعات، کاوه رضایی جایی در لیست ورود‌های نکونام که به باشگاه داده شده، جایی ندارد. کاوه رضایی در بازی‌های اخیر تیمش عملکرد بهتری در قیاس با ابتدای فصل داشته است و چنین آماری نشان می‌دهد که مهاجم همواره نیمکت‌نشین تا حدی احیا شده و شرایط بهتری را تجربه می‌کند، اما این میزان جهش برای استقلالی شدن دوباره کاوه رضایی کافی نیست و جواد نکونام نیز در فهرستی که به باشگاه ارائه کرده نام این بازیکن را قرار نداده است. در فصل نقل و انتقالات هر بار نام کاوه به عنوان بازیکن مدنظر استقلال مطرح می‌شود، اما در نهایت مشخص می‌شود که خبرهای منتشر شده صحت نداشته و این بازیکن جایی در فهرست استقلال ندارد.
 
واکنش منفی گل‌گهر به استقلالی شدن عاشوری
چند وقتی است اخباری مبنی‌ بر انتقال نوید عاشوری از گل‌گهر به استقلال شنیده شده تا فعلاً این چهره که اتفاقاً یکی از خوب‌های تیمش در این فصل به‌شمار می‌رود، آخرین بازیکنی باشد که نامش برای حضور در جمع آبی‌پوشان مطرح شود. نکته جالب اینکه در فصل بیستم رقابت‌های لیگ برتر بعد از اینکه علی کریمی در آستانه جدایی از استقلال قرار گرفت، مدیران این باشگاه خیلی زود به ‌دنبال جانشین برای او رفتند تا آبی‌ها در پست هافبک دفاعی با مشکلی مواجه نشوند که بر همین اساس در آن روزها برخی رسانه‌ها از توافق عاشوری با استقلال برای جایگزینی کریمی خبر دادند؛ انتقالی که در آن مقطع صورت نگرفت. البته به نظر می‌رسد در فصل جاری هم این انتقال صورت نگیرد چون باشگاه گل‌گهر بشدت نسبت به این انتقال واکنش منفی نشان داد و مدعی شد که استقلالی‌ها به هیچ وجه نباید به عاشوری برای انجام مذاکره نزدیک شوند. این در حالی است که عاشوری با گذاشتن استوری‌هایی نشان داده که دوست دارد به استقلال ملحق شود، اما باشگاه گل‌گهر حاضر نیست این بازیکن را به استقلال بدهد.
 
10 درصد به جای 15 درصد
وعده مسئولان استقلال با اختلاف 5 درصدی محقق شد  گفته شد ۱۰ درصد دیگر از قرارداد بازیکنان و کادرفنی باشگاه استقلال به حسابشان واریز شد، بدین ترتیب پرداختی تیم استقلال تاکنون به ۴۰‌ تا ۴۵ درصد رسیده و مقرر شده است باشگاه استقلال طی ماه جاری ۱۰ درصد دیگر پرداختی داشته باشد. این در حالی است که طی چند وقت گذشته بارها مسئولان تیم استقلال وعده داده بودند در وهله اول پانزده در‌صد از قرارداد بازیکنان استقلال را پرداخت کنند اما در نهایت فعلاً 10 در صد قرار‌داد بازیکنان پرداخت شده.
 

جستجو
آرشیو تاریخی