خبر

ثبت‌نام 5 کاندیدا برای انتخابات ناشنوایان
ثبت‌نام از کاندیداها در حالی صورت گرفت که طبق اساسنامه فدراسیون جهانی تنها امکان حضور افراد کم‌شنوا یا ناشنوا در انتخابات وجود داشت. قادر تیموری (سرمربی تیم فوتبال ناشنوایان)، امید سعیدی (قهرمان المپیک ناشنوایان در دوومیدانی و عضو هیأت‌رئیسه فدراسیون)، محمد پرگر (رئیس کنفدراسیون ورزش ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه)، مسعود فراهانی (نایب‌رئیس فدراسیون ناشنوایان) و مصطفی نکو لعل‌آزاد (رئیس هیأت ورزش‌های همگانی و نایب‌رئیس هیأت هندبال استان تهران) پنج کاندیدایی‌اند که برای تصدی پست ریاست فدراسیون ناشنوایان ثبت‌نام کرده‌اند. مجمع انتخابات ناشنوایان در حالی برگزار می‌شود که مهران تیشه‌گران اسفند سال گذشته به مدت چهار سال ریاست این فدراسیون را بر عهده گرفت اما به دلیل مسائلی که در جریان مسابقات قهرمانی آسیا ناشنوایان به میزبانی ایران پیش آمد، از سمتش استعفا داد و علیرضا خسروی تا زمان برگزاری انتخابات از سوی وزارت ورزش و جوانان سرپرستی فدراسیون را بر عهده گرفت.

اسنوبوردبازان در اسلالوم روسیه
ملی‌پوشان اسکی اسنوبورد بامداد برای حضور در کاپ قهرمانی اسنوبورد نیولیگ تهران را به مقصد مسکو ترک کردند.
این تیم با ترکیب حسین کلهر (فرزند جهانگیر) و شیما یارخواه راهی شدند تا در کاپ قهرمانی نیولیگ مسکو حضور پیدا کنند. آنها پس از یک روز تمرین در پیست محل مسابقه، فردا و پس فردا در رشته اسلالوم با رقبای خود دیدار می‌کنند.


نیما عالمیان هم حذف شد
نیما عالمیان، ملی‌پوش تنیس روی میز ایران از صعود به جدول اصلی مسابقات قطر بازماند. در دومین روز این رویداد نیما تنها بازیکن باقیمانده ایران در جدول انفرادی پس از شکست بازیکن ۵۸ رنکینگ جهان، مقابل نماینده هنگ‌کنگ شکست خورد. نیما دو گیم اول را جلو افتاد اما سه گیم بعدی را واگذار کرد و مغلوب شد و به جدول اصلی مسابقات نرسید. پیش از این نوشاد عالمیان و امیرحسین هدایی در دور نخست جدول مقدماتی مقابل حریفان شکست خورده و حذف شده بودند. در جدول دونفره نیز تیم نوشاد و نیما عالمیان در دور دوم جدول مقدماتی شکست خورد و حذف شد.

 
 دوقلوهای ایرانی در هندبال آسیا
کوبل داوری ایران در مسابقات قهرمانی آسیا سوت می‌زنند. احمد و امیر قیصریان، به دعوت فدراسیون هندبال آسیا عازم بحرین شدند تا در بیست و یکمین دوره مسابقات مردان آسیا قضاوت بازی‌های این دوره که حکم صعود به رقابت‌های قهرمانی جهان را دارند، انجام دهند. کوبل داوری برادران دوقلوی ایرانی اخیراً در رقابت‌های انتخابی المپیک زنان و مردان در قاره آسیا در کشورهای ژاپن و قطر و همچنین جام باشگاه‌های آسیا در کویت سوت زدند. این دوره از رقابت‌ها امروز به میزبانی بحرین آغاز می‌شود و تا ۵ بهمن ادامه دارد. ۱۶ تیم در ۴ گروه ۴ تیمی در این دوره حضور دارند.

جستجو
آرشیو تاریخی