صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • جام ملت های آسیا
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و نود و سه - ۲۰ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و نود و سه - ۲۰ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۸

از نورافکن و دانشگر تا تورس و احمدزاده

خطیر در محاصره لیست دوم نکونام

 

علی خطیر نتوانست بازیکنانی را که در لیست اولیه نکونام برای ورود به استقلال قرار داشتند به خدمت بگیرد و از جمع بازیکنان لیست اول فقط حضور سیلوا قطعی شده است.
به همین دلیل سرمربی استقلال برای اینکه از نقل و انتقالات عقب نمانده و بتواند تیمش را برای نیم‌فصل دوم تقویت کند، لیست جدیدی از بازیکنان مد نظر خود را تقدیم خطیر کرده است.
در همین راستا باید به نام‌های دانشگر، تورس، احمدزاده، زنده‌روح، شکاری، خدابنده‌لو و نورافکن اشاره کرد که باشگاه استقلال باید در راستای حضور این بازیکنان در استقلال اقداماتی انجام دهد. البته باشگاه سپاهان روز گذشته با جدایی نورافکن و دانشگر رسماً مخالفت کرده است، اما سرمربی استقلال برای اینکه به مدیرعامل بفهماند تا چه اندازه روی حضور این بازیکنان اصرار دارد، بار دیگر نام آنها را در فهرست خود قرار داده تا شاید باشگاه استقلال در این راستا اقداماتی انجام دهد.
خطیر در روز‌های اخیر بابت تحولات مالی در باشگاه استقلال اقداماتی انجام داده و گفته می‌شود اوضاع در حال بهبود است. حتی ۱۰درصد از مطالبات بازیکنان پرداخت شده تا آنها با فراغ بال به فعالیت در استقلال ادامه دهند که باید دید این سلسله اقدامات آیا در نهایت منجر به بسته شدن یک تیم قوی برای نیم‌فصل دوم خواهد شد یا خیر؟! علی خطیر به واقع در محاصره لیست‌های متعدد نکونام قرار گرفته است. دو لیستی که مملو از ستاره‌های داخلی و خارجی هستند و جواد نکونام در راستای تقویت استقلال برای نیم‌فصل دوم تأکید کرده که حتماً سه تا چهار نفر از این بازیکنان جذب شوند. تاکنون فقط سیلوا به استقلال ملحق شده که سرمربی استقلال این خرید را در راستای پیشبرد اهدافش کافی نمی‌داند. اگر سیلوا را جزو بازیکنانی تلقی کنیم که سرمربی استقلال روی حضور او تأکید داشته تا کنون فقط یک بازیکن از لیست بلند بالای او جذب شده‌اند و دیگر بازیکنان نه. در لیست اولیه نکونام نام بازیکنانی همچون جهانبخش، صیادمنش، محبی، عزت‌اللهی و... به چشم می‌خورد که بسیاری از پیشکسوتان استقلال اعتقاد داشتند که با وجود وزن بالای نام این بازیکنان اما نکونام کار درستی انجام داده که آنها را در لیست خود قرار داده و استقلال باید همین طوری بسته شود. اما در عمل خطیر نتوانسته بازیکنان لیست اول را جذب کند و حالا نکونام دوباره لیست خود را به روز کرده و بازیکنان جدید را در فهرست قرار داده است. حال شاید حضور آقامحمدی در هیأت مدیره باشگاه استقلال بتواند تا حد زیادی به خطیر در راستای تأمین اعتبارات لازم یاری رساند اما باید دید در عمل چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و آیا این چهره سیاسی-ورزشی که برای استقلالی‌ها بسیار نام آشنا است می‌تواند گره‌های کور مالی را باز کند یا خیر؟!

جستجو
آرشیو تاریخی