سوژه

یحیی امروز از ایران می‌رود
با اعلام رضا درویش، یحیی گل‌محمدی نه درباره معرفی سرمربی جدیدی به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مشاوره داد نه اینکه سمت مدیریت فنی را قبول کرد. شایعات حکایت از این داشت که یحیی گل‌محمدی در ایران حضور ندارد و برای مسافرت به خارج از کشور رفته در حالی که برخی منابع اعلام کردند او در کنسرت یکشنبه شب علیرضا قربانی در تهران حاضر بوده است. با این حال قرار است گل‌محمدی روز چهارشنبه برای مسافرت خانوادگی راهی دبی شود که باید دید قبل از آن اتفاق تازه‌ای درباره اقاله قرارداد یا احتمالاً ادامه همکاری پرسپولیس با او رخ خواهد داد و تکلیف این مربی روشن می‌شود یا خیر.


دعوت درویش به کمیته اخلاق
صحبت‌هایی که رضا درویش در جمع خبرنگاران به زبان آورد، برای وی دردسرساز شده است و مدیرعامل پرسپولیس با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال، برای پاره‌ای از توضیحات به کمیته اخلاق دعوت شده است. در متن اطلاعیه سایت فدراسیون، توضیحات زیادی ذکر نشده و آمده است: با اعلام کمیته اخلاق، رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس جهت ادای پاره‌ای از توضیحات روز 23 دی‌ماه باید در این کمیته حضور داشته باشد. عدم حضور در جلسه مانع از رسیدگی و اتخاذ تصمیم نخواهد بود. علت احضار مدیرعامل پرسپولیس در این اطلاعیه ذکر نشده ولی به نظر می‌رسد که واکنش درویش به صحبت‌های رئیس فدراسیون، باعث شده تا او برای توضیحات در خصوص اظهاراتش به این کمیته دعوت شده باشد.
 

اخبار متناقض درباره عمری
عمری اگرچه می‌تواند تا پایان فصل بازیکن پرسپولیس باقی بماند اما در تلاش است تا سربازی خود را از همین زمستان آغاز کند چرا که در پایان فصل و با سرازیر شدن بازیکنان سرباز، ممکن است او مجبور به حضور در ملوان شود. از طرف دیگر دستمزد حداقلی پرسپولیس به محمد عمری باعث شده تا او بخواهد یک فصل و نیم به ملوان برود تا همین دستمزد حداقلی را از ملوان بگیرد و دوران سربازی خود را هم در سن پایین بگذراند. این در حالی است که با وجود مصاحبه این بازیکن مبنی بر اینکه می‌خواهد بماند و تأکید درویش درباره اینکه او قصد جدایی ندارد، مسئولان ملوان از این بازیکن قول گرفته‌اند که در نیم فصل خود را سرباز کند و دور برگشت در ترکیب تیم ملوان قرار بگیرد. البته عمری در تلاش است تا معافیت خود را هم بگیرد تا شاید سربازی‌اش تنها یک نیم فصل طول بکشد.
 

گل‌محمدی در مراسم معارفه سرمربی بعدی!
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در صحبت‌های خود با برنامه فوتبال برتر به این نکته اشاره داشت که از یحیی گل‌محمدی دعوت خواهند کرد تا در مراسم معارفه سرمربی بعدی این تیم حضور داشته باشد چرا که می‌توانند دوستی خود را با این مربی حفظ کنند. با این حساب چنانچه برانکو ایوانکوویچ با پرسپولیس به توافق نهایی دست یابد شاید احتمال حضور یحیی گل‌محمدی در جلسه معارفه او نکته جالب توجهی باشد چرا که این دو مربی ارتباط بسیار خوبی با هم داشته و دارند و یحیی به عنوان بازیکن زیر نظر ایوانکوویچ در تیم ملی کار کرده بود.

جستجو
آرشیو تاریخی