صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • جام ملت های آسیا
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و نود و دو - ۱۹ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و نود و دو - ۱۹ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۴

خبر

مربی اخلاق‌مدار مسئول فوتبال پایه تهران شد
علی روزبهانی، یکی از مربیان با تجربه فوتبال ایران به عنوان مسئول فوتبال پایه و مدارس فوتبال استان تهران منصوب شد. در حکم دکتر سید میرشاد ماجدی، رئیس هیأت فوتبال استان تهران برای علی روزبهانی چنین آمده است: «احتراماً با توجه به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت مسئول فوتبال پایه و مدارس فوتبال منصوب می‌شوید. امید است در انجام وظایف قانونی و نظارت جهت توسعه و ارتقای سطح کمی و کیفی فوتبال استان تهران موفق و مؤید باشید.


مخالفت باشگاه سپاهان با انتقال ۳ بازیکن
باشگاه استقلال طبق لیست جواد نکونام در نامه‌ای به باشگاه سپاهان اصفهان خواهان جذب امید نورافکن، محمد دانشگر و فرشاد احمدزاده شده بود. باشگاه سپاهان در پاسخ به درخواست باشگاه استقلال اعلام کرد مخالف انتقال سه بازیکن یادشده به این تیم برای نیم‌فصل دوم لیگ برتر است.


عنایتی با پیکان در کیش
اعضای تیم فوتبال پیکان اردویی تدارکاتی در جزیره کیش پیش ‌رو دارند و قرار است در روزهای آینده راهی سفر جنوب شوند. پیشنهاد برگزاری کمپ تمرینی خارج از تهران از سوی رضا عنایتی سرمربی خودروسازان مطرح شد و احمد مددی (مدیرعامل باشگاه) با این موضوع موافقت کرد تا پیکان قبل از شروع نیم‌فصل دوم مسابقات، با روحیه و انرژی بهتری لیگ را ادامه دهد. پیکان از 20 تا 28 دی ماه در کیش اردو می‌زند و چند بازی تدارکاتی به همراه تمرینات بدنسازی و تاکتیکی در برنامه دارد.


خبری از لیست مازاد پورموسوی نیست
سیروس پورموسوی نیز در آخرین نشست خبری تیمش در نیم‌فصل نخست، وعده تغییرات زیادی را در تیم برای حفظ سهمیه استان خوزستان در لیگ برتر داد و عنوان کرد: «تغییرات زیادی در تمام پست‌ها داریم و ظرف ۷۲ ساعت لیست خروجی خواهیم داشت تا بتوانیم این عقب‌افتادگی نیم‌فصل اول را جبران کنیم.» اما باوجود گذشت ۸ روز از وعده پورموسوی برای اعلام لیست خروجی همچنان خبری از لیست خروجی و جذب بازیکن نیست. البته نکته مبهم قضیه این است که مشخص نیست چرا پورموسوی هنوز لیست خروجی خود را اعلام نکرده است و این احتمال وجود دارد که او حتی به همان بازیکنانی که در نیم‌فصل اول به آنها بشدت انتقاد داشت، مجدداً فرصت دهد. به نظر می‌رسد باتوجه به اینکه تیم‌های پایین جدول باید از هر فرصتی برای بهبود شرایط بهره ببرند، تعطیلات طولانی مدت لیگ، فرصت طلایی برای پورموسوی و همکارانش است تا با جذب بازیکن و هماهنگ کردن بازیکنان با تیم بهتری پا به ادامه لیگ بگذارند. اینکه استقلال خوزستان هنوز اقدام خاصی نداشته است و حتی گفته می‌شود هنوز مدیریت باشگاه جلسه‌ای در این زمینه برگزار نکرده، زنگ خطر است.

جستجو
آرشیو تاریخی