صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • جام ملت های آسیا
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و نود و دو - ۱۹ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و نود و دو - ۱۹ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

از تجمع و شعار هواداران تا واکنش باشگاه

یحیی برای اقاله مطالباتش را می‌خواهد


با وجود اینکه باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه روز یکشنبه خود اعلام کرده بود هواداران از تجمع مقابل ساختمان این باشگاه حذر کنند اما دیروز این اتفاق افتاده است.
از عصر روز شنبه جوی در فضای شبکه‌های اجتماعی و صفحات طرفداری از یحیی گل محمدی راه افتاد که باید مقابل ساختمان باشگاه پرسپولیس تجمع کرده و برای حفظ این سرمربی اقدام کنند.
همین مسأله باعث شد باشگاه پرسپولیس طی اطلاعیه‌ای از هواداران بخواهد از این اقدام دوری کنند چرا که اگر قرار بر حفظ یحیی گل‌محمدی باشد و شرایط این امر مهیا باشد باشگاه اقدامات لازم را انجام خواهد داد.
با این حال ظهر دیروز تعدادی از هواداران پرسپولیس مقابل ساختمان این باشگاه تجمع کرده‌اند و در حمایت از یحیی گل‌محمدی شعار داده و خواستار تعیین تکلیف او بودند.
نماینده یحیی گل‌محمدی در باشگاه پرسپولیس روز یکشنبه در ساختمان باشگاه حاضر شد و با دو نفر از مسئولان این باشگاه درباره فسخ قرارداد سرمربی سرخ‌پوشان جلسه‌ای برگزار کرد. در این جلسه نماینده یحیی گل‌محمدی خواسته‌های او در قالب فسخ توافقی یا همان اقاله را مطرح کرده که شامل مسائل مالی و طلب‌های او از باشگاه تا نیم فصل می‌شود.
با این حال در شرایطی که مدیر برنامه‌های گل‌محمدی اعلام کرد احتمالاً این مسأله تا عصر یکشنبه یا دوشنبه جمع خواهد شد و به نتیجه می‌رسد اما تا عصر دیروز باشگاه پرسپولیس شرایط فسخ قراداد گل محمدی را نپذیرفته تا تفاهمنامه پایان همکاری طرفین نوشته و به امضا برسد.
بعد از این بود که رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: «با توجه به مذاکره توأم با تفاهم برای اقاله قرارداد همکاری بین باشگاه و یحیی گل‌محمدی، امور مربوطه در حال انجام است. در این ارتباط به اطلاع می‌رساند برخلاف پاره‌ای شایعات و گمانه‌زنی‌های مطرح شده، نشست روز گذشته (یکشنبه) در فضای توأم با تفاهم برگزار شد و تبادل نظر برای مفاد تفاهمنامه در حال انجام است.» باشگاه پرسپولیس همچنین اعلام کرد با تو‌جه به قوانین جدید نقل و انتقالات ‌پایان همکاری باید با توافق و رضایت طرفین باشد که نه برای باشگاه و نه برای مربی مشکلی ایجاد نشود.
در عین حال از عصر یکشنبه شایعاتی مبنی بر اینکه شاید یحیی گل‌محمدی که خارج از کشور به‌سر می‌برد از تصمیم خود پشیمان شده و استعفایش را پس بگیرد هم شنیده شده که در نوع خود عجیب است.
ظاهراً گل محمدی با وجود استعفای شخصی خواستار رسیدگی به درخواست کتبی دو ماه پیش خود مبنی بر فسخ قرارداد است. او بابت مطالبات فصل گذشته مبلغی حدود ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان طلب دارد. همچنین در فصل جاری نیز حدود ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان می‌خواهد که درویش همچنان آن را نپرداخته است.
وکیل گل‌محمدی در آخرین دیدار خود با درویش اعلام کرد حاضر به دریافت ۸ میلیارد تومان و سپس امضای تفاهمنامه برای عدم هرگونه شکایت از سرخ‌ها است. این در حالی است که درویش همچنان از هرگونه توافق با یحیی امتناع می‌کند و انتظار دارد سرمربی سرخ‌ها بدون دریافت پول از این تیم جدا شود.

جستجو
آرشیو تاریخی