صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • جام ملت های آسیا
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و نود و دو - ۱۹ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و نود و دو - ۱۹ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

سوژه

کمیته یا گروه فنی سه نفره
رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روز یکشنبه در مصاحبه‌های خود تأکید کرد این باشگاه برای جانشینی یحیی گل‌محمدی 10 گزینه خارجی دارد و کمیته فنی یا گروه فنی این گزینه‌ها را بررسی و مشغول مذاکره با آنها هستند. بعد از این صحبت‌های درویش این سؤال مطرح شد که گروه فنی یا کمیته فنی پرسپولیس کی انتخاب شد و اصلاً این کمیته وجود خارجی دارد یا نه که ظاهراً کمیته فنی رسماً وجود خارجی ندارد. واقعیت اینکه از آخرین باری که باشگاه پرسپولیس کمیته فنی داشته چیزی حدود هشت سال می‌گذرد و در دوره دوساله مدیریت رضا درویش در این باشگاه بحثی درباره تشکیل کمیته فنی حداقل به صورت رسمی مطرح نشده است. ظاهراً گروه فنی مد نظر درویش یا همان کمیته فنی‌ای که او از آن نام برده یک گروه سه نفره شامل خود درویش، محمود خوردبین مشاور امین و معتمد او و مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس است و اینطور نیست که تصور کنیم یک گروه چند نفره در حال حاضر رزومه مربیان معرفی شده به باشگاه را استخراج کرده، در حال بررسی و مذاکره هستند.

 
برانکو حداقل تا 5 بهمن در عمان
از آنجایی که مسابقات جام ملت‌ها در پیش است و برانکو در تیم ملی عمان مسئولیت دارد مسأله مذاکره و پیش بردن آن در شرایط فعلی کار دشواری به نظر می‌رسد. تیم ملی عمان در گروه F مسابقات جام ملت‌های آسیا 2023 با تیم‌های عربستان سعودی، تایلند و قرقیزستان همگروه است و آخرین بازی مرحله گروهی این تیم روز پنجشنبه 25 ژانویه (5 بهمن ماه) مقابل قرقیزستان برگزار خواهد شد. این یعنی که برانکو حداقل تا 5 بهمن ماه بالای سر تیمش خواهد بود و امکان مذاکره نهایی یا توافق بین او و باشگاه پرسپولیس وجود نخواهد داشت. در عین حال به نظر می‌‎رسد تیم ملی عمان حتی اگر مقابل عربستان شکست بخورد قادر به پیروزی مقابل تیم‌هایی مثل تایلند و قرقیزستان هست و البته با توجه به اینکه برخی تیم‌های سوم نیز به دور یک هشتم نهایی صعود خواهند کرد به احتمال فراوان عمان را در مرحله یک هشتم نهایی نیز خواهیم دید. احتمالاً حضور عمان در این تورنمنت تا 30 ژانویه (10 بهمن ماه) طول خواهد کشید.


نفت و گاز گچساران حریف پرسپولیس در جام حذفی
قرعه‌کشی جام حذفی در مرحله یک شانزدهم نهایی دیروز در سازمان لیگ برگزار شد و پرسپولیس حریف خود را شناخت. طبق قرعه تیم لیگ یکی نفت و گاز گچساران حریف پرسپولیس در این مرحله خواهد بود اما پرسپولیس میزبان این بازی است. مسابقه‌ای که طی یکی از دو روز 19 یا 20 بهمن ماه برگزار خواهد شد. هدایت این تیم را پیروز قربانی مدافع سابق استقلال برعهده دارد از این رو این جدال می‌تواند حساسیت‌ها و جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. نکته جالب اینکه گچساران در رتبه ششم جدول لیگ آزادگان قرار دارد تا اگرچه پرسپولیس با تیم لیگ برتری رودررو نشده اما با چالشی جذاب برای صعود به جمع شانزده تیم برتر مواجه باشد.

جستجو
آرشیو تاریخی