صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و نود و یک - ۱۸ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و نود و یک - ۱۸ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

خبر

شروع تمرین از شنبه با دستیاران یحیی
تمرین پرسپولیس قرار از شنبه هفته آینده آغاز شود اما سؤال اینجاست که تا آن زمان سرمربی و کادر جدید این تیم انتخاب خواهند شد یا نه. با این وجود قرار است دستیاران یحیی تمرین را از سر بگیرند. مربیان خارجی پرسپولیس که بعد از بازی مس رفسنجان از ایران رفته‌اند و در تعطیلات هستند، برای جمعه بلیت بازگشت دارند و باید برگردند و احتمالاً با حضور آنها تمرینات سرخ‌ها از سر گرفته خواهد شد.


مالیات برانکو دو، سه ماه قبل پرداخت شده
درویش در خصوص پرداخت مالیات برانکو گفت: دو، سه ماه پیش پرداخت شده. جریمه آن مانده بود که درخواست خودمان را ارائه کردیم. جرایم دیگران هم بود که نامه بخشودگی آنها را گرفته بودیم. بدهی‌هایی از سال 75 داشتیم. این خیلی بد است. قریب 27 سال بدهی مالیاتی داشتیم و حدود 400-300 میلیارد تومان بود. دوستان خیلی همکاری کردند و تا جایی که ممکن بود بخشودگی دادند. ان‌شاءالله از این به بعد هم بتوانیم مسائل را حل کنیم.


لوکادیا – پرسپولیس منتفی شد؟
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه بعد از آخرین بازی پرسپولیس اعلام کرد، لوکادیا مدنظر قرار دارد و آیا در لیست گل‌محمدی بوده، گفت: وقتی قرار نبوده بیاید، چه بحثی پیرامون آن وجود دارد. چندین بار با مدیر برنامه‌اش صحبت شد ولی اساساً شاید ایراد از ما بود. کسی که در بحرانی‌ترین شرایط تیم ما را ترک کرد و رفت و ما را در آن شرایط به امان خدا رها کرد. اصلاً نباید به او پیشنهاد داد، اما وقتی دیدیم هوادار او را دوست دارد پیگیری کردیم که باز هم سر باز زد. ولی پیگیر سفت و سخت هستیم که حقوق حقه باشگاه که حدود 350 هزار دلار است را سریع‌تر بگیریم.


پرسپولیس منتظر تزریق 109 میلیارد
با وجود اینکه به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس در برهه حساسی قرار دارد و دوباره باید یک کادر فنی انتخاب کرده و در نقل و انتقالات زمستانی حضور فعالی داشته باشد اما مشکلات مالی در باشگاه بیداد می‌کند. با این حال مدیرعامل باشگاه در این خصوص گفته:  یک هزینه 109 میلیارد تومانی داشتیم که به عهده ما نبود. اگر بتوانیم آن را بگیریم. می‌توانیم بخشی از بدهی‌ها و درصدهای باشگاه را بدهیم.


واکنش درویش به کمک هوادار متمول
درویش در مورد اینکه پورعلی گنجی اعلام کرده هوادار متمول در بستن قرارداد بازیکنان نیز نقش داشته، گفت: این را باید از خود او بپرسید. خودش حتماً می‌داند. آیا سؤال او را من باید جواب بدهم. من نمی‌دانم و اطلاعی ندارم. آنچه دیدیم مربوط به زیرساخت‌ها بود. یک مرکز فیزیوتراپی بود که گفتند یکی از هواداران زحمتش را کشیده است. هوادار متمول 100 یا 200 میلیون می‌دهد، هواداری را می‌شناسید که 50 میلیارد تومان بدهد. 10 تا 200 میلیون هم می‌شود 20 میلیارد تومان. نه،‌ اینطور نیست.

جستجو
آرشیو تاریخی