صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و هشتاد و نه - ۱۶ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هشتاد و نه - ۱۶ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۶

خبر

 

شروع پینگ‌پنگ‌بازان در سال جدید
 ملی‌پوشان تنیس روی میز با حضور در مسابقات کانتندر و استارکانتندر قطر، کار خود در سال جدید میلادی را شروع می‌کنند. در حالی که نوشاد عالمیان و امیرحسین هدایی به لحاظ رنکینگ مشکلی بابت حضور در مسابقات استارکانتندر نداشتند، ثبت نام آنها با موافقت ITTF  روبه‌رو شد اما نیما عالمیان از لحاظ رنکینگ شرایط حضور در این رقابت‌ها را نداشت و با درخواست فدراسیون ایران با وایلد کارت  در این مسابقات شرکت می‌کند.
 

سنگ آهن بافق قهرمان نیم‌فصل لیگ برتر هندبال زنان
 سنگ آهن بافق با پیروزی برابر هرمزگان قهرمان نیم‌فصل لیگ برتر هندبال زنان شد. تیم سنگ آهن بافق یزد با پایان رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر هندبال زنان،  نیم‌فصل را با قهرمانی تمام کرد. بازی‌های این هفته با یک دقیقه سکوت و ادای احترام  تیم‌ها و عوامل اجرایی به شهدای حادثه کرمان شروع شد.
 در مهم‌ترین بازی دیروز فولاد هرمزگان که بدون شکست در 6 هفته قبل لیگ صدرنشین بود، مقابل سنگ‌آهن بافق، مدافع عنوان قهرمانی به میدان رفت و در پایان نتیجه را با حساب ۲۲ -۲۰ به شاگردان مریم فخری باخت و اولین شکست را تجربه کرد و نیم‌فصل اول دستش از قهرمانی کوتاه ماند. سنگ‌آهن بافق با این نتیجه و ۱۲ امتیاز و به دلیل پیروزی در بازی رودررو با هرمزگان، صدرنشین لیگ برتر شد.
 در دیگر بازی حساس دیروز سپاهان پذیرای زاگرس جنوبی کازرون بود. سپاهان در پایان با یک گل بیشتر و نتیجه ۲۵ بر ۲۶ بازی را به سود خود تمام کرد.
 شهید چمران لارستان برابر گچساران به تساوی ۲۶ بر ۲۶ رضایت داد.
 در آخرین دیدار هفته هفتم سنندج مقابل شهدای رزکان با نتیجه ۲۸بر ۳۸ این بازی را واگذار کرد تا هفتمین شکست فصل خود را ثبت کند.


هفته دهم لیگ برتر والیبال زنان
سپاهان برد، سایپا به پلی‌آف رسید
هفته دهم لیگ برتر والیبال زنان با تداوم شکست‌ناپذیری سپاهان به پایان رسید و تیم سایپا هم پلی‌آفی شد.
هفته دهم لیگ برتر والیبال زنان جمعه، پانزدهم دی، با برگزاری سه دیدار در شهرهای تهران، یزد و اصفهان پیگیری شد. در پایان دیدارهای امروز تیم‌های سپاهان اصفهان، سایپا و مهرسان تهران به پیروزی رسیدند.
سپاهان که تنها تیم بدون باخت لیگ است، امروز مقابل مس رفسنجان به برتری رسید تا همچنان صدرنشین باشد. در جدال خودروسازان هم سایپا سه بر یک پیکان را از پیش رو برداشت. در این رقابت‌ها تیم‌های سایپا، مهرسان و فولاد مبارکه سپاهان برابر حریفان به پیروزی رسیدند تا همچنان جدول رده‌بندی لیگ برتر زنان بدون تغییر چندانی بماند. پس از صعود فولاد مبارکه سپاهان، نارنجی‌پوشان سایپا دومین تیمی هستند که صعودشان به مرحله پلی‌آف قطعی شد. در هفته‌های آینده این رقابت‌ها پنج تیم برای بهبود جایگاه و دو سهمیه مرحله پلی‌آف جنگی تمام‌عیار دارند.

جستجو
آرشیو تاریخی