صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و هشتاد و نه - ۱۶ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هشتاد و نه - ۱۶ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

خبر

مذاکرات جدی با سه بازیکن جدید
یحیی گل‌محمدی پیش از سفر به رفسنجان و دیدار مقابل شاگردان ساکت الهامی لیست خود را به باشگاه داده و خواهان مذاکره و انتقال آنها به جمع سرخ‌پوشان شده بود.
اکنون باشگاه پرسپولیس و رضا درویش در دو روز گذشته مذاکرات جدی خود را با سه بازیکن دنبال کرده‌اند و در این مسیر توافقات ابتدایی در زمینه انتقال به جمع سرخ‌پوشان را کسب کرده‌اند. درویش در این زمینه قصد دارد طی ساعات آتی مذاکرات با باشگاه‌هایی که این بازیکنان تحت قرارداد با آنها هستند را نیز دنبال کند و زمینه قطعی انتقال را فراهم سازد. گفته می‌شود اقدام پرسپولیس برای نقل و انتقالات زمستانی بیشتر از ۴ بازیکن خواهد بود و در چند پست به دنبال تقویت و موفقیت در ادامه مسیر لیگ بیست و سوم خواهد بود.


طلب یحیی از پرسپولیس:
 50 درصد آپشن +20 درصد قرارداد
یحیی گل‌محمدی برای فسخ قرارداد خود ابتدا باید نامه کتبی استعفایش را به باشگاه ارائه داده و سپس در سازمان لیگ فرم مربوط به فسخ را پر کند. در عین حال او باید برای دریافت مطالباتش از باشگاه پرسپولیس با مدیران این باشگاه به تفاهم و توافق برسد.
از آنجایی که گل‌محمدی با توافق قراردادش را فسخ خواهد کرد، نمی‌تواند مبلغ کل قرارداد این فصلش را دریافت کند اما تا پایان نیم فصل هر طلبی که داشته باشد را باید از باشگاه پرسپولیس دریافت کند.
گل‌محمدی از مبلغ قرارداد این فصل خود 30 درصد دریافت کرده و باید 20 درصد دیگر هم دریافت کند ضمن اینکه از آپشن‌های فصل قبل هم 50 درصد طلب دارد که سر جمع مبالغ مربوط به این طلب‌ها عدد بزرگ و قابل توجهی خواهد شد.
در عین حال قبلاً گفته شده بود بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس از دو فصل قبل هم درصد ناچیزی از رقم قراردادشان طلب دارند که باید دید این طلب شامل یحیی گل‌محمدی هم می‌شود یا بقیه اعضای تیم این درصد جزئی را طلب دارند. به هر حال به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی درباره میزان و نحوه پرداخت این مبالغ تا دو سه روز آینده توافق کنند و جدایی این مربی از پرسپولیس با خوشی و بدون خاطره تلخ از حیث مدل پایان همکاری طرفین اتفاق بیفتد.


پرونده لوکادیا بسته شد؟
هواداران پرسپولیس در فضای مجازی بسیار مشتاق بازگشت یورگن لوکادیا به این تیم هستند اما به نظر می‌آید این اتفاق رخ نخواهد داد. اول اینکه استور‌ی‌های متعددی که لوکادیا علیه کشورمان در صفحات اجتماعی خود گذاشت کار او را برای اجازه ورود به کشورمان خیلی سخت کرده است تا حدی که به رضا درویش گفته‌اند بی‌جهت خودش را درگیر این مسأله نکند. مسأله مهم‌تر اینکه لوکادیا اعلام کرده فقط با قرارداد یک سال و نیمه به ایران می‌آید و در این شرایط او مبلغی در حدود یک و نیم میلیون دلار خرج روی دست پرسپولیس خواهد گذاشت که درویش به شدت با این مسأله مخالف است.

جستجو
آرشیو تاریخی