صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و هشتاد و هشت - ۱۴ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هشتاد و هشت - ۱۴ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۶

خبر

ملی‌پوشان بسکتبال با ویلچر به رقابت‌های انتخابی پارالمپیک اعزام می‌شوند
تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه و انتخابی پارالمپیک پاریس فردا عازم تایلند می‌شوند. رقابت‌های بسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا و اقیانوسیه به منظور کسب سهمیه پارالمپیک پاریس از ۲۲ دی در تایلند آغاز می‌شود و تا یک بهمن ادامه خواهد داشت.
 حکیم منصوری، وحید سعادت‌پور، امید هادی اظهر، ابوالفضل جلایی، حسن عبدی، امیررضا احمدی، محمد محمد‌نژاد، عبدالجلیل قرنجیک، محمدحسن سیاری، مرتضی عابدی، مهدی عباسی، ایمان بک‌زاده و محسن طلوعی ۱۲ ملی‌پوش اعزامی به این رقابت‌ها هستند که روز پنجشنبه ۱۴ دی راهی تایلند می‌شوند.
 تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران قبل از این رقابت‌ها یک هفته اردوی مشترک و چند بازی تدارکاتی با تیم‌های شرکت کننده در قهرمانی آسیا و اقیانوسیه برگزار می‌کند. هدایت این تیم را محمدرضا دستیار سرمربی، بهروز سلطانی مربی و یاسر گیلکی به عنوان مربی بدنساز برعهده دارند.


دو تنیسور ایرانی در جدول فیوچرز کیش
 سینا مقیمی و حمیدرضا نداف دو تنیسور ایرانی در جدول اصلی انفرادی هفته اول مسابقات فیوچرز کیش ماندند.
 هفته اول مسابقات تنیس فیوچرز کیش آغاز شد و تنیسورها در دور اول جدول اصلی با هم به رقابت پرداختند که دور اول از جمع ۱۰ بازیکن ایرانی تنها دو نفر به دور دوم صعود کردند.
علی یزدانی و سینا مقیمی یک بازی حساس را به نمایش گذاشتند و در پایان یزدانی با نتیجه ۲ - یک برد.
حمیدرضا نداف هم با نتیجه ۲- صفر امیرعلی قوام هموطن خود را شکست داد.
 به این ترتیب دو ایرانی به دور دوم جدول اصلی فیوچرز کیش رسیدند.
معین محمدی و امیرحسین بادی از جدول مقدماتی راهی جدول اصلی شدند. مهرشاد قفقازی، پارسا اشجاری، حمیدرضا نداف و امیرعلی قوام با وایلدکارت توانستند در جدول اصلی بازی کنند.


شهرداری ارومیه قهرمان لیگ برتر جوانان شد
 تیم والیبال شهرداری ارومیه قهرمان لیگ برتر جوانان شد.
مسابقات والیبال رده سنی زیر 20 سال پسران باشگاه‌های برتر کشور با حضور 15 تیم و به میزبانی باشگاه سروقامتان جهانبین شهرکرد چهارمحال و بختیاری برگزار شد که تیم شهرداری ارومیه در فینال به مصاف شهرداری گنبد رفت و
3- صفر برد و روی سکوی قهرمانی ایستاد. در دیدار رده‌بندی نیز فولاد سیرجان ایرانیان 3-2 شهداب یزد را برد و به مدال برنز و مقامی سومی لیگ برتر جوانان سال 1402 دست یافت.

جستجو
آرشیو تاریخی