صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و هشتاد و هشت - ۱۴ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هشتاد و هشت - ۱۴ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

خبر

مربیان خارجی خوشحال رفتند
با توجه به تعطیلات دو هفته‌ای تمرینات پرسپولیس تمام بازیکنان و مربیان خارجی این تیم از فرصت استفاده کرده و با اینکه در تعطیلات کریسمس و سال نوی میلادی در کنار خانواده خود نبودند اما در آغازین روزهای سال 2024 به کشور خود سفر کردند تا مدتی استراحت کنند.
از بین این خارجی‌ها مربیان تیم اوسمار ویرا، په‌په لوسادا و ولسلی ننکا بخشی از مطالباتشان را دریافت کردند. در عین حال بعد از شایعاتی که مربوط به ناراحتی این مربیان درباره مشکلات مالی‌شان مطرح شده بود باشگاه پرسپولیس تأید کرد همه این مربیان خوشحال از ایران رفتند. طی روزهای اخیر شایعاتی درباره ناراحتی اوسمار ویرا و احتمال جدایی‌اش از پرسپولیس در نیم فصل به گوش می‌رسید که باشگاه پرسپولیس از این مسأله ابراز بی‌اطلاعی کرد. در عین حال شاید اگر یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس نماند نیز آینده این مربیان خارجی بخصوص اوسمار ویرا در خطر باشد.
 

امیدوار به ماندن عمری
 روزهای گذشته اینطور به نظر می‌رسید که محمد عمری بعد از مذاکره با ملوانی‌ها قصد دارد خودش را سرباز کند و غائله خدمت وظیفه‌اش را یکسره کند. با این حال با توجه به تداوم قانون قبلی درباره معافیت موقت این بازیکن به خاطر شرایط سنی‌اش همچنان می‌تواند تا پایان فصل پرسپولیس را همراهی کند. بعد از تغییر قانون هنوز عمری موضع خود درباره جدایی یا ماندن در پرسپولیس را روشن و شفاف نکرده اما مدیران باشگاه پرسپولیس امیدوارند این بازیکن در تیمشان ماندنی شود. در عین حال اگر قرار باشد عمری خودش را سرباز کند، باید درخواستی مبنی بر حضور این بازیکن در یک تیم نظامی به باشگاه پرسپولیس از سوی سازمان نظام وظیفه ارسال شود که هنوز چنین نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس نرسیده است. از سوی دیگر این مسأله هم به ماجرای استعفای یحیی گل‌محمدی گره خورده و مدیران باشگاه پرسپولیس ابتدا دنبال حل ماجرای سرمربی‌شان هستند و بعد سراغ عمری و تعیین تکلیف قطعی او خواهند رفت.
 

چهار بازیکن فداکار پول گرفتند
باشگاه پرسپولیس قبل از دربی 102 موفق شد بخشی از مطالبات بازیکنان و اعضای کادر فنی را به آنها پرداخت کند. در این میان با توجه به مبلغی که باشگاه از اسپانسرهایش گرفته بود چنانچه قرار بود همه اعضای تیم پول بگیرند احتمالاً به همه چیزی بین 7 تا 8 درصد مبلغ قراردادشان می‌رسید. به همین خاطر چهار بازیکن پرسپولیس به نوعی فداکاری کردند و در آن مقطع پول نگرفتند تا بقیه اعضای تیم 10 درصدشان را دریافت کنند. این چهار بازیکن سروش رفیعی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر و علیرضا بیرانوند بودند که حالا بعد از یک ماه مطالبات‌شان را دریافت کردند. با توجه به پرداختی اخیری که یکی از اسپانسرهای باشگاه پرسپولیس داشت، این چهار نفر ده درصد رقم قرارداد خود را دریافت کردند تا آنها هم مثل بقیه تا الان 30 درصد از رقم قرارداد این فصل خود را گرفته باشند.

جستجو
آرشیو تاریخی