صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و هشتاد و هفت - ۱۳ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هشتاد و هفت - ۱۳ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۹

خبر

تمدید با بازیکن فرانسوی فراموش نشود
یامگا آخر فصل می‌رود؟
یکی از نگرانی‌های بزرگ استقلال برای فصل بعد جدایی کوین یامگا است. در روزهای گذشته خبرهایی درباره پیشنهاد یک تیم قطری به کوین یامگا منتشر شده که دوستداران استقلالی این بازیکن را نگران کرده است. به طور قطع اگر نکونام فصل بعد هم در استقلال باقی بماند، روی تداوم حضور این بازیکن تأکید خواهد کرد.
 مدیران باشگاه استقلال درکنار تلاش برای جذب یکی، دو مهره به دردبخور برای نیم فصل دوم باید مقدمات تمدید قرارداد این بازیکن را هم فراهم کنند. یامگا چیز زیادی از مدیران استقلال ‌طلب نکرده است.
 او خواستار دریافت مطالباتش شده و در عین حال برای تمدید قرارداد می‌خواهد 20 درصد به قرارداد فعلی‌اش اضافه شود که رقم معقولی است. با این شرایط مدیران استقلال باید به سرعت در راستای تمدید قرارداد این بازیکن قدم بردارند تا یامگا راهی قطر یا تیم دیگری نشود.
هافبک-مدافع فرانسوی استقلال در نیم فصل اول در 3 پست برای استقلال بازی کرد و نشان داد توانمندی‌های بسیاری دارد و یکی از چهره‌های به یادماندنی خارجی تاریخ باشگاه استقلال است.
 
برنامه نیم‌فصل دوم به سود استقلال
5 سفر و دیگر هیچ
در نیم‌فصل دوم برنامه بازی‌ها کاملاً به سود استقلال است و نسبت به دیگر رقبا کمتر به سفر می‌رود. استقلال در نیم‌فصل دوم فقط 5 بار از تهران خارج خواهد شد که این موضوع دست جواد نکونام را باز می‌گذارد تا با فراغ بال بیشتری تیمش را برای مقابله با رقبا مهیا کند. البته سرمربی استقلال تأکید کرده در نیم‌فصل دوم برخورداری از میزبانی بیشتر دلیلی بر موفقیت قطعی نیست و بازیکنان باید با انگیزه بیشتری راهی میدان شوند.
 
تمجید اختر از شمس آذر
ادموند اختر معتقد است که موفقیت یک تیم فقط وابسته به داشتن پول نیست. اختر برای بیان این جمله سند هم رو کرده است.
 او اشاره داشته به نمایش مطلوب شمس آذر قزوین که دیشب موفق شد سپاهان را شکست دهد. در واقع صدرنشینی استقلال نتیجه نمایش مطلوب شمس آذر مقابل سپاهان هم بود و اگر این تیم نمی‌توانست زردپوشان را شکست دهد استقلال اکنون در صدرجدول یا با سپاهان هم امتیاز بود و یا اینکه این تیم از استقلال پیش افتاده بود. اینکه اختر پول را متضمن موفقیت نمی‌داند می‌تواند یک اشاره درست باشد اما به هرحال باید پذیرفت که در تیم بزرگی همچون استقلال نمی‌توان بدون داشتن بودجه مناسب به موفقیت فکر کرد و اگر هم موفقیتی به دست آید اتفاقی است و ماهیت استقلال این است که همیشه بازیکن بزرگ داشته باشد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی