صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و هشتاد و هفت - ۱۳ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هشتاد و هفت - ۱۳ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۸

خبر

استقلالی‌ها شارژ مالی نشده‌اند
 یکی از مسائلی که می‌تواند استقلال را اذیت کند این است که مدیران استقلال نتوانند رضایت مالی بازیکنان را جلب کنند. پیش از اینکه نیم‌فصل اول تمام شود، نزدیکان باشگاه استقلال به این نکته اشاره داشتند که بازیکنان استقلال از نحوه دریافتی‌ها ناراضی هستند و این احتمال وجود دارد که این نارضایتی به شکل اعتصاب خودش را نشان دهد. به نظر می‌رسید که مدیرعامل باشگاه استقلال تمام تلاش خود را برای فراهم کردن پول بازیکنان انجام دهد، اما اینطور که خبر می‌رسد همچنان استقلالی‌ها شارژ مالی نشدند و با اینکه تیم تا شروع تمرین یک هفته تعطیل است اما بازیکنان ناراضی به این نکته اشاره داشتند که پولی به حساب‌شان واریز نشده است.
 
سیلوا منتظر بازگشت به استقلال
سیلوا مدافع برزیلی استقلال که به بهانه نگرفتن حق و حقوقش نیم‌فصل اول فصل بیست و سوم به کشورش سفر کرد و حاضر نشد برای استقلال بازی کند، با رایزنی استقلالی‌ها قرار است برای نیم‌فصل دوم به ایران آمده و برای استقلال بازی کند. نکته اینجا است که استقلال با بدشانسی در چند بازی دو مدافع وسط خود را به دلیل مصدومیت از دست داد و مجبور شد که تغییر سیستم دهد. قطعاً بازگشت سیلوا به استقلال برای این تیم دو سر برد است و به جای اینکه پول الکی بابت قرارداد (بدون بازی کردن) به سیلوا پرداخت کند، از سیلوا در بازی‌ها استفاده می‌کند، اما اینطور که گفته می‌شود هنوز باشگاه استقلال مقدمات سفر سیلوا برای بازگشت را فراهم نکرده است و این بازیکن منتظر این است که باشگاه استقلال شرایط سفرش را فراهم کند. استقلال باید برای نیم‌فصل دوم تقویت شود و یکی از پست‌هایی که این تیم نیاز مبرم به بازیکن دارد، پست دفاع وسط است.
 
استقلال در تعطیلات در جام حذفی شرکت نمی‌کند
استقلال فقط دو نماینده در بین ملی‌پوشان دارد و مهرداد محمدی به دلیل اینکه در چند بازی اخیر ضعیف عمل کرد، نتوانست رضایت قلعه‌نویی را جلب کند و از اردوی تیم ملی جا ماند. به نظر می‌رسید چون استقلال دو ملی‌پوش دارد در رقابت‌های جام حذفی شرکت کند، اما طبق تصمیم کادرفنی این تیم، قرار نیست استقلال در جام حذفی شرکت کند و بعد از بازی‌های تیم ملی در این جام حضور پیدا خواهد کرد.
 البته اینطور که گفته می‌شود جام حذفی در تعطیلی لیگ برتر برگزار می‌شود اما تیم‌هایی مثل استقلال حضور نخواهند داشت. استقلال باید برای حضور در لیگ برتر و جام حذفی بعد از تعطیلات برنامه ریزی کند.

جستجو
آرشیو تاریخی