خبر

بامداد فردا؛ پرواز هندبالی‌ها به مسکو
تیم ملی هندبال مردان ایران قبل از قهرمانی آسیا بامداد فردا برای حضور در تورنمنت چهارجانبه راهی مسکو می‌شود.
هندبالی‌ها که برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند، بعد از اردوی عمان و اردوی تهران برای بازی تدارکاتی در تورنمنت چهارجانبه مسکو محک جدی می‌خورند. مجید رحیمی‌زاده، سرمربی تیم 20 بازیکن را مسافر مسکو کرده و احتمالاً بعد از سه بازی با تیم‌های بلاروس، روسیه و مراکش که به ترتیب 15، 16 و 17 دی ماه برگزار می‌شود با حذف 2 بازیکن، ترکیب 18 نفره تیمش برای قهرمانی آسیا را مشخص می‌کند. شاگردان رحیمی‌زاده 18 دی ماه با پایان تورنمنت چهارجانبه از مسکو به بحرین می‌روند.


۸۵ همایش پیاده‌روی در سالگرد سردار سلیمانی
فدراسیون ورزش‌های همگانی به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی 85 همایش پیاده‌روی خانوادگی را در همه استان‌های کشور برگزار می‌کند.
 ‌ به گفته علی خلیلی، رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی همزمان با چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و به مناسبت تجلیل از این شهید والامقام، ۸۵ همایش پیاده‌روی خانوادگی در سراسر کشور به صورت همزمان در ۱۵ دی ماه برگزار می‌شود. طبق برنامه‌ همایش پیاده‌روی در ۳ شهر تهران،‌ ایلام و شهربابک به صورت زنده از تلویزیون پوشش داده می‌شود.


ادای احترام والیبالی‌ها به سردار دل‌ها
دور برگشت لیگ برتر مردان باشگاه‌های ایران امروز با ادای احترام والیبالی‌ها با یک دقیقه سکوت شروع می‌شود. دور برگشت لیگ برتر والیبال، امروز همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در شهرهای گنبد، اسلامشهر، رامسر، مشهد، ارومیه، یزد و اردکان شروع می‌شود که بازیکنان و مسئولان برگزاری رقابت‌ها قبل از سوت شروع بازی‌ها با سکوت یک دقیقه‌ای به سردار دل‌ها ادای احترام می‌کنند.
هورسانی‌ها در نیم فصل اول بعد از فولاد سیرجان روی پله دوم جدول رده‌بندی قرار گرفتند تا دور برگشت با نبرد بالانشینان شروع شود، هرچند فولاد سیرجان با باخت صدر جدول را از دست نمی‌دهد اما هورسان به طور حتم برای شروع دور برگشت با پیروزی خانگی به زمین می‌رود. شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی که دور رفت را با هفت برد، ۲۲ امتیاز و پنجمی و نتیجه ضعیف به تعطیلات رفت، امروز میزبان سایپای ته جدولی است. شهرداری گنبد میزبان ایفاسرام اردکان است. تیم طبیعت در خانه‌اش مقابل مس رفسنجان قرار می‌گیرد. نیان الکترونیک با پاس گرگان بازی دارد. شهرداری ارومیه هم به مصاف گیتی‌پسند می‌رود و چادرملوی اردکان هم میزبان پیکان است.

جستجو
آرشیو تاریخی