صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و هشتاد و هفت - ۱۳ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هشتاد و هفت - ۱۳ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۴

خبر و مصاحبه

شروین بزرگ:
گلم سالم نباشد فوتبال را کنار می‌گذارم
شروین بزرگ مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره دیدار تیمش برابر ملوان و اینکه گل او در دقایق پایانی مسابقه مردود اعلام شد، گفت: اگر فیلم بازی را ببینید متوجه می‌شوید که هیچ موردی در آن صحنه وجود نداشت و اگر یک نفر بگوید این گل ناسالم بود، فوتبال را کنار می‌گذارم. برای من خیلی عجیب بود که آقای ناظمی این گل را مردود اعلام کرد. من از سبک داوری او خوشم می‌آید، ولی ایشان در آن صحنه اشتباه کرد.» او از سالم بودن گلش مطمئن است.«اگر VAR بود قطعاً این گل قبول می‌شد و متأسفانه حق تیم ما ضایع شد. بدون شک این گل می‌توانست موقعیت آلومینیوم را در جدول بهتر کند و حتی تا رده ششم هم صعود کنیم، ولی متأسفانه داور تصمیم اشتباهی گرفت. تصاویر آهسته هم نشان می‌دهد که هیچ برخوردی بین بازیکنان به وجود نیامد و حتی بازیکنان ملوان هم باور نمی‌کردند که این گل مردود اعلام شود.  اگر این گل قبول می‌شد قطعاً موقعیت من هم در آلومینیوم بهتر می‌شد.»
 
اردوی شمس آذر در ترکیه
تیم فوتبال شمس آذر قزوین در نیم‌فصل اول مسابقات لیگ برتر عملکردی فراتر از انتظارات داشت و سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز و فولاد خوزستان را شکست داد. با رسیدن به تعطیلات نیم‌فصل، تمرینات تیم شمس آذر به مدت یک هفته تعطیل شد. شاگردان سعید دقیقی سپس تمرینات خود را در قزوین آغاز می‌کنند و پس از آن اردویی 10 روزه در کشور ترکیه خواهند داشت. شمس آذر قزوین با وجود اینکه لیگ بیست‌وسوم را با امتیاز منفی 3 آغاز کرد، اکنون با 20 امتیاز در جایگاه نهم جدول رقابت‌ها ایستاده است.
 
مدافع پیکان:
شانس آوردم زبیر پایم را نشکست
امیر طاهر مدافع پیکان درباره شکست تیمش مقابل استقلال عنوان کرد: به نظرم تیم ما خیلی با برنامه کار کرد و برای همه دقایق بازی تاکتیک خاصی داشت و حتی شانس گلزنی هم به دست آوردیم، اما آنها غیر از یک ضربه ایستگاهی نتوانستند کار دیگری انجام بدهند.» او درباره صحنه خطای زبیر نیک‌نفس روی پایش در دقیقه 18 این طور می‌گوید: «باور کنید دلم نمی‌آید آن صحنه را ببینم خیلی شانس آوردم پایم در آن صحنه نشکست و توانستم به بازی ادامه بدهم.
 
جام فوتسال یادواره شهید سلیمانی
تربیت بدنی شرکت مخابرات به مناسبت یادواره سردار شهید قاسم سلیمانی یک دوره مسابقات فوتسال را با حضور 16 تیم از استان تهران و البرز را از دیروز در ورزشگاه شهید یگانه برگزار کرد. داوران این بازی‌ها همگی از فدراسیون فوتبال بوده و قرار است از برخی پیشکسوتان عرصه ورزش همچون محمود بیداریان، رضا بیسادی و قاسم خلیلی تجلی شود. همچنین در روز اختتامیه بازی‌ها میرشاد ماجدی سرپرست هیأت فوتبال هم حضور خواهد داشت.
 

جستجو
آرشیو تاریخی