صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و هشتاد و پنج - ۱۱ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هشتاد و پنج - ۱۱ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۴

سپاهان در قزوین به دنبال برد

شمس آذر در پی انتقام

اکبر منتشلو
روزنامه‌نگار
هفته پایانی نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتبال کشورمان، بازی‌های حساسی داشت که یکی از این بازی‌ها یعنی بازی استقلال و پیکان برگزار شد و استقلال توانست با کسب سه امتیاز بازی به صدر جدول برسد و فعلاً به عنوان صدرنشین نیم‌فصل اول معرفی شود. اما دو بازی حساس دیگر نیز پیش رو است. بازی مس رفسنجان و پرسپولیس که می‌تواند در صدر جدول تأثیرگذار باشد. اما شاید بتوان گفت مهمترین بازی این هفته از رقابت‌ها در قزوین برگزار خواهد شد. جایی که سپاهان میهمان قزوینی‌ها خواهد بود. این بازی از نظر نتیجه بسیار حساس خواهد بود چرا که سپاهان با برد در این بازی می‌تواند به عنوان قهرمان نیم‌فصل رقابت‌ها معرفی شود و حتی با تساوی هم این موضوع محقق می‌شود، اما با باخت احتمالی سپاهان، استقلال همچنان صدرنشین خواهد ماند و قهرمان نیم‌فصل می‌شود. اما این تنها دلیل حساسیت این بازی نیست. سپاهان طی هفته‌های گذشته شرایط خوبی نداشته و نتوانست عملکرد واقعی خودش را به نمایش بگذارد. برهمین اساس سپاهانی‌ها در تدارک هستند تا در بهترین شرایط به این بازی وارد شوند. آنها طی روزهای گذشته با محرومیت بازیکنان‌شان روبه‌رو شده‌اند و حالا به این فکر هستند تا بتوانند حداقل از برخی بازیکنان‌شان در رویارویی با شمس آذر قزوین بهره ببرند. آنها نامه‌ای به سازمان لیگ فرستاده‌اند تا بتوان این مجوز را دریافت کنند.
منصور قنبرزاده در مورد درخواست باشگاه سپاهان مبنی بر ترخیص 3 بازیکن این تیم از فهرست 6 نفره، می‌گوید: «با توجه به مکاتبه مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره حکم کمیته انضباطی که توسط کمیته استیناف تأیید شده، 6 بازیکن سپاهان باید اصلاح قرارداد انجام دهند. بر این اساس و با توجه به نامه جدید باشگاه سپاهان، درخواست این باشگاه مبنی بر ترخیص نام 3 بازیکن از فهرست 6 نفره مذکور، به کمیته انضباطی ارسال شد.» باشگاه سپاهان در درخواست جدید خود اعلام کرده که متعهد می‌شود قرارداد این بازیکنان را اصلاح کند و بنابراین درخواست صدور مجوز بازی پیام نیازمند، رضا اسدی و رضا شکاری در آخرین بازی نیم‌فصل مقابل شمس آذر قزوین را دارد که در صورت موافقت سازمان لیگ، احتمالاً این بار باشگاه شمس آذر شاکی شود. طی روزهای گذشته هواداران استقلال و پرسپولیس در قزوین، شعارهایی علیه باشگاه سپاهان داده‌اند و به نظر سپاهان در قزوین کار سختی خواهد داشت. اما این تمام ماجرا نیست، شمس آذر قزوین توانسته در این دوره از رقابت‌ها که برای اولین بار تجربه می‌کند، روزهای خوبی را سپری کند و با وجود کسر امتیاز از این تیم، شاگردان سعید دقیقی رده مناسبی را کسب کرده‌اند، اما آنها در رویارویی با مدعیان خیلی عملکرد خوبی نداشته‌اند.
شمس آذر بازی پایاپای با پرسپولیس را با شکست پشت سر گذاشت و در رویارویی با استقلال هم به تساوی رسید. حالا در رویارویی با سومین مدعی حتماً به فکر کسب پیروزی است و احتمالاً بخواهد امتیازات از دست رفته مقابل استقلال و پرسپولیس را در بازی با سپاهان که شرایط خوبی ندارد، جبران نماید.

جستجو
آرشیو تاریخی