صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و هشتاد و پنج - ۱۱ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هشتاد و پنج - ۱۱ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

سوژه

لیست خرید محرمانه است
یحیی گل‌محمدی دو روز قبل لیست خرید نقل و انتقالاتی نیم فصل را به باشگاه ارائه داد. یحیی از طریق افشین پیروانی لیست را در اختیار باشگاه گذاشت اما قطعاً با ماندن میلاد سرلک شرایط این لیست تغییر خواهد کرد.
پیش‌تر گفته شده بود پرسپولیس یک مدافع میانی، یک وینگر، یک هافبک میانی و یک مهاجم نوک می‌خواهد اما حالا ممکن است با ماندن سرلک از جذب هافبک میانی منصرف شود.
برای مهاجم نوک فعلاً بحث یورگن لوکادیا مطرح شده که مشخص نیست چه اتفاقی در مورد او بیفتد اما در مورد گزینه‌های دیگر هیچ نامی مطرح نشده و مدیران باشگاه سعی کرده‌اند گزینه‌های یحیی را کاملاً مخفی نگه دارند تا حداقل به صورت رسمی وارد نقل و انتقالات زمستانی شوند.
گفتنی است به احتمال بسیار زیاد نام مرتضی پورعلی گنجی و یاسین سلمانی دو بازیکن مصدوم پرسپولیس از لیست این تیم خارج خواهد شد تا جا برای جذب بازیکن جدید باز شود.
 

طعنه یک پرسپولیسی به استقلال
روز شنبه در بازی استقلال و پیکان تکل شدیدی از سوی زبیر نیک‌نفس، بازیکن استقلال رخ داد که امیرسامان سلطانی، داور مسابقه حتی آن را خطا هم تشخیص نداد و این صحنه از چشم داور پنهان ماند. این در شرایطی است که کارشناسان اعتقاد داشتند بازیکن استقلال باید با کارت قرمز جریمه می‌شد.
مصطفی لشگری، مدیر روابط عمومی پرسپولیس با انتشار این صحنه نوشت: اظهارنظر در مورد داوری در تخصص کارشناسان است اما دیدن حقایق هیچ ربطی به تخصص ندارد. صحبت‌های چند روز پیش علی خسروی معانی زیادی داشت. (واژه‌های دقیق را در مصاحبه پیدا کنید) صحبت‌های خسروی را کسی شنید؟ این وضعیت تا چه زمانی قرار است ادامه پیدا کند؟ حرف‌های عضو کمیته استیناف را همه شنیدیم؟ قرار است صحبت‌های او نیز مثل خسروی نادیده گرفته شود؟


جای خالی مهدی عبدی در رفسنجان
مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس که ابتدای این فصل به صورت قرضی به تراکتور پیوسته، بهترین گلزن و مؤثرترین بازیکن پرسپولیس مقابل مس رفسنجان بوده است.
عبدی با پیراهن پرسپولیس سه گل مقابل مس رفسنجان به ثمر رسانده که دو تا از آنها در برد 3 بر یک بوده و یک گل او هم سه امتیازی بوده استعبدی . یکی از این گل‌ها را در رفسنجان و دو تا را در تهران به ثمر رسانده است.
اما آخرین برد پرسپولیس در رفسنجان هم با کار خوب مهدی عبدی به دست آمد چرا که او موفق شد از حریف پنالتی اخراج بگیرد.
یازدهم فروردین امسال در اولین بازی سال جدید مهدی عبدی در نیمه نخست بازی با مس رفسنجان از رامتین سلیمانی پنالتی اخراج گرفت تا گولسیانی تک گل سه امتیازی سرخ‌ها را به ثمر برساند و تیمش را پیروز کند.

جستجو
آرشیو تاریخی