صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و هشتاد و چهار - ۱۰ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هشتاد و چهار - ۱۰ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

سوژه

اولویت خرید پرسپولیس در سه پست
پرسپولیس برای پست مهاجم نوک، جست‌وجوهای خود را آغاز کرده و فعلاً یورگن لوکادیا مهم‌ترین نامی است که برای حضور در اردوی پرسپولیسی‌ها مطرح شده، اگرچه به نظر می‌رسد کل ماجرا خیلی زود شکل دیگری پیدا کند و این مسأله از یک فکر فراتر نرود، چرا که موانع زیادی در راه بازگشت لوکادیا به ایران وجود دارد.
در حال حاضر اگر وضعیت پرسپولیس در نیم فصل را منهای عمری و سرلک تصور کنیم، آنها در این دو خط و همچنین در پست مهاجم نیاز به سه خرید فوری دارند. ضمن اینکه وضعیت نبیل باهویی هم برای ادامه همکاری مشخص نیست.
پرسپولیسی‌ها طبعاً هم به بازار داخلی چشم دارند و هم به دنبال گزینه‌های خارجی هستند. در بازار زمستانی آنقدر بازیکن آزاد و در دسترس ندارید و کار انتقال بازیکن شاخص بسیار سخت‌تر از تابستان است، با این حال آنها می‌توانند روی جدایی بازیکنانی که قصد انتقال در پایان فصل را دارند، حساب کنند.
در نهایت طبیعتاً جست‌وجوی پرسپولیس برای تقویت زمستانی، با اولویت در سه پست (هافبک، وینگر و مهاجم) آغاز می‌شود.


پورعلی و خدابنده‌لو گزینه‌های جانشینی سرلک
گفته می‌شود پوریا پورعلی هافبک دفاعی تیم فوتبال ملوان که قابلیت بازی در دو سه پست دیگر از جمله هافبک راست و هافبک تهاجمی را هم دارد یکی از گزینه‌های پرسپولیس برای جانشینی میلاد سرلک در زمستان است.
با این وجود یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس گفته هنوز هیچ نامی از این بازیکن از طرف کادر فنی به ما اعلام نشده و منتظر اعلام لیست آقای گل‌محمدی بعد از بازی با مس رفسنجان هستیم چرا که فاصله کم بازی‌ها فرصت برگزاری جلسه و اعلام لیست از طرف ایشان را نداده است.
پوریا پورعلی که فوتبالش را از تیم خونه به خونه بابل شروع کرده و در ذوب‌آهن هم حضور داشت در فصل جاری نمایش‌های قابل قبولی در ملوان ارائه داده و مقابل پرسپولیس نیز یکی از بازی‌های خوبش را ارائه داد. جالب اینکه او پسرخاله حسن یزدانی، کشتی‌گیر نامدار و قهرمان جهان است که با باشگاهش قرارداد دارد که باید دید اگر یحیی او را رسماً بخواهد ملوان رضایتنامه‌اش را صادر خواهد کرد یا خیر.
در روزهای اخیر غیر از نام پورعلی، از محمدخدابنده‌لو هافبک سابق تیم ملی امید، ذوب‌آهن و گل گهر به عنوان دیگر گزینه تقویت خط میانی پرسپولیس در نیم فصل دوم خبرهایی به میان آمده است. البته خدابنده‌لو از یکی دو سال اخیر همواره مورد توجه گل‌محمدی و سرمربی پرسپولیس بوده است. جالب اینکه تابستان سال گذشته گل‌محمدی با خدابنده‌لو توافق کرده بود تا این بازیکن سرخپوش شود اما به یکباره با پیشنهاد بسیار بالاتر گل‌گهر این بازیکن راهی سیرجان شد. خدابنده‌لو در این فصل بازیکن تیم مس رفسنجان بوده اما تنها در چهار مسابقه برای تیمش به میدان رفته است.

جستجو
آرشیو تاریخی