صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و هشتاد و چهار - ۱۰ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هشتاد و چهار - ۱۰ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

خبر

اعتراض پرسپولیس به رأی محرومیت
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هفته گذشته آرای خود درباره اتفاقات دربی را صادر کرد .در بخشی از این رأی، باشگاه پرسپولیس ضمن جریمه نقدی، به محرومیت از حضور تماشاگرانش در نخستین بازی خانگی بعدی محکوم شد که با توجه به برنامه مسابقات در پیکار با تیم تراکتور در هفته هفدهم اعمال می‌شود. همچنین یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم، به پرداخت جریمه و یک جلسه محرومیت تعلیقی که تا شش‌ماه اعتبار خواهد داشت، محکوم شد. باشگاه پرسپولیس با توجه به جمیع شرایط به این آرا معترض است و لایحه خود برای بررسی این رأی در کمیته استیناف را تقدیم فدراسیون فوتبال کرد.


استخر و وزنه در دستور کار
طبق برنامه کادر فنی و فشردگی مسابقات، پرسپولیسی‌ها دیروز با حضور در سالن بدنسازی هتل المپیک به مدت یک ساعت، مطابق با برنامه‌های کادر فنی، هر یک، برنامه خاصی را با استفاده از وزنه و دستگاه‌های بدنسازی اجرا کردند و بعد از آن، به استخر رفتند.مرتضی پورعلی گنجی و یاسین سلمانی که مدت شش ماه نیاز به درمان و ریکاوری دارند، از غایبان جمع سرخپوشان هستند. پرسپولیس امروز (یکشنبه) یک تمرین تاکتیکی در برنامه دارد و پس از آن، تهران را به مقصد رفسنجان ترک می‌کند تا روز دوشنبه در دیدار رفت و آخرین بازی از نیم فصل اول، به مصاف تیم مس رفسنجان برود.


عباس آقایی سرمربی امید پرسپولیس شد
با اعلام محسن خلیلی مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس و تأیید مدیرعامل باشگاه، عباس آقایی بازیکن اسبق باشگاه، به عنوان سرمربی جدید تیم امید پرسپولیس منصوب شد .باشگاه پرسپولیس همچنین از زحمات محمود انصاری سرمربی اسبق امیدها تقدیر و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد. انصاری در حالی از تیم امید پرسپولیس جدا شد که تیم او بعد از 21 بازی 42 امتیاز نصیب خود کرده و در فاصله 9 هفته تا پایان رقابت‌های لیگ امیدهای تهران بعد از پیکان و نیروی زمینی در رده سوم جدول قرار دارد، ضمن اینکه فاصله پرسپولیس با صدر جدول شش امتیاز است.


نگران کیفیت دوربین‌های رفسنجان
به نظر می‌رسد کیفیت دوربین‌های فیلمبرداری مورد استفاده در ورزشگاه رفسنجان در زمان پخش زنده مسابقات این تیم به شکل عجیب و غریبی با سایر شهرستان‌های کشور متفاوت است تا جایی که تقریباً نمی‌توان جای توپ و مسیر حرکت آن را بخصوص در نماهای باز و دور حدس زد. این اتفاق درحالی رخ می‌دهد که معمولاً کارگردانی مسابقات خانگی مس به گونه‌ای است که نماهای باز و لانگ در آن بیشتر به خورد مخاطب تلویزیونی داده می‌شود و در این شرایط بیننده تلویزیون تقریباً هیچ چیزی از جریان بازی نمی‌فهمد. مسابقه دو تیم از ساعت 17:30 روز دوشنبه آغاز خواهد شد و با توجه به اینکه در این ساعت هوا تاریک شده و مسابقه باید زیر نور برگزار شود شرایطی مشابه بازی استقلال با مس رفسنجان پیش خواهد آمد.

جستجو
آرشیو تاریخی