صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و هشتاد و سه - ۰۹ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هشتاد و سه - ۰۹ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۹

گزارش

تغییر در هیأت مدیره استقلال
به احتمال زیاد بزودی تغییراتی در هیأت مدیره استقلال به وجود می‌آید و گزینه‌هایی از جمله خانی اتاق فکر استقلال را ترک می‌کنند.
 گفته می‌شود پیش از این پیشکسوتان باشگاه استقلال هم در نشست‌هایی که با کیومرث هاشمی داشتند، به این نکته اشاره کردند که اعضای هیأت مدیره جدید باشگاه استقلال هیچ آورده مالی برای باشگاه نداشته‌اند و حضورشان در جمع اعضای هیأت مدیره با این شرایط هیچ توجیهی ندارد.
 قرار است در مجمع عمومی باشگاه استقلال افرادی به بدنه مدیریتی باشگاه استقلال اضافه شوند که در جذب سرمایه برای باشگاه توانمند باشند تا مشکلات مالی این تیم به حداقل برسد، ضمن اینکه در همین راستا نیز چندی پیش کیومرث هاشمی وزیر ورزش گفته بود اعضای بدون فایده و کارکرد هیأت مدیره‌های دو باشگاه دولتی استقلال و پرسپولیس در صورت نداشتن کارایی لازم کنار گذاشته خواهند شد.
 در چنین شرایطی و با توجه به اینکه شکاف عمیقی به خانی و خطیر افتاده و آتش این اختلافات خودش را به صورت شکایت خانی از خطیر به بهانه جعل امضا نشان داد، به نظر می‌رسد در تعطیلی نیم‌فصل باید شاهد تغییر هیأت مدیره استقلال و اضافه شدن اعضای جدید باشیم.

علی‌رغم شایعات پیرامون استقلال
هنوز لیست نکو به خطیر نرسیده
سرمربی تیم استقلال در پایان دیدار تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان به این موضوع اشاره کرد که برای نیم‌فصل ۵ بازیکن لازم دارد تا بتواند تیمش را تقویت کرده و در نیم‌فصل دوم به آنچه می‌خواهد دست پیدا کند. قطعاً یکی از پست‌های مورد نظر سرمربی تیم استقلال برای رسیدن به ترکیب آرمانی مورد نظرش خط حمله استقلال است.
 جایی که مشخص شده مهرداد محمدی و گوستاو بلانکو همراه با آرمان رمضانی و امیر ارسلان مطهری هیچ یک قادر به انجام دستورات تاکتیکی مورد نظر جواد نکونام نیستند. از سوی دیگر تکرار تعداد بازی‌های یک امتیازی یا همان مساوی‌ها برای استقلال حالا بیش از پیش خطرناک و مرگبار می‌شود.
استقلال در جدول رده‌بندی ۵ بار مساوی کرده که این ۵ بار مساوی به معنی از دست رفتن ۱۰ امتیاز است. ۱۰ امتیازی که حداقل نیمی از آن می‌توانست استقلال را در شرایطی به مراتب بهتر از حالا قرار بدهد. از کادر فنی تیم استقلال خبر می‌رسد این تیم در پست‌های دفاع، دروازه و هافبک نیز دست روی بازیکنانی گذاشته است اما هنوز لیست نکونام به دست خطیر نرسیده است. قطعاً خطیر باید منتظر باشد تا ببیند چه مقدار بودجه می‌تواند برای خرید بازیکن هزینه کند، ضمن اینکه چه بازیکنانی را می‌توانند برای ورود بازیکنان جدید از لیست خارج کنند.

جستجو
آرشیو تاریخی