صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و هشتاد و سه - ۰۹ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هشتاد و سه - ۰۹ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۴

گل‌گهر سیرجان 3 – سپاهان یک

شکست سنگین با 10 غایب و یک اخراجی


پنجشنبه 7/10/1402 معوقه هفته ششم بیست و سومین دوره لیگ برتر، ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی، ساعت: 15، تماشاگر: 7 هزار نفر

گل‌گهر: 3
گل ها: علیزاده (14) تورس (52) زاهدی (88)

سپاهان: یک
گل: مغانلو(59 پنالتی)
داور: عباس راکی، کمک‌ها: علیرضا مرادی و نجف پناهی
اخطار: بوحمدان، علیزاده، سحرخیزان (گل‌گهر) مغانلو،دانشگر
اخراج: ارشیا سرشوق (47) سپاهان
 
گل‌گهر
محمدرضا اخباری، مسیح زاهدی، سامان فلاح، بهنام برزای، سیدابوالفضل رزاق‌پور، حمید بوحمدان (85- اریک بایناما)، علیرضا علیزاده، احمدرضا زنده‌روح، علی‌اصغر عاشوری (61- علیرضا کوشکی)، روبرتو تورس (73- مهدی ممی‌زاده) و سعید سحرخیزان (85- میشل ته فرده).
سرمربی: مارینوس اوزونیدیس
 
سپاهان
نیما میرزازاد، محمد قربانی، محمد دانشگر، آریا یوسفی (3+90‌-‌محمدصادق صالحی)، میلاد زکی‌پور، ارشیا سرشوق، محمدجواد حسین‌نژاد (3+90- مهدی حسینی)، فرشاد احمدزاده (3+90- امید نورافکن)، علی احمدی (60- اسماعیل قلی‌زاده)، شهریار مغانلو و عیسی آل‌کثیر.
سرمربی: ژوزه مورایس
سپاهان برای این بازی به اندازه یک تیم غایب داشت. برایان دابو، محمد کریمی و رضا اسدی به دلیل اخراج در بازی گذشته مقابل آلومینیوم اراک، نیازمند، هادی محمدی، پهلوان، شکاری و کاوه رضایی به‌خاطر ممنوعیت از سوی کمیته انضباطی مقابل گل‌گهر حضور نداشتند و رامین رضاییان و سیاوش یزدانی به علت مصدومیت دور از فهرست طلایی‌پوشان بودند.
دقیقه 14 ارسال زیبای روبرتو تورس از کرنر سمت چپ زمین را علیزاده با ضربه سر به گوشه دروازه سپاهان و دور از دستان میرزازاد فرستاد. دقیقه 37 ارسال دانشگر از سمت راست زمین به بعد از تیرک دوم و ضربه سر دانشگر از مقابل دروازه گل‌گهر رد شد و به بیرون رفت. میزبان در دقیقه 52 به گل دوم رسید. پاس رو به جلوی بهنام برزای در سمت راست زمین به سعید سحرخیزان رسید که حرکت در عرض او تا پشت محوطه جریمه به روبرتو تورس رسید تا این ستاره اسپانیایی با شوت استثنایی و سرضرب دروازه سپاهان را برای دومین بار باز کند. سپاهان در دقیقه 59 و از روی نقطه پنالتی توسط مغانلو یکی از گل‌ها را پاسخ داد. در حالی که شاگردان مورایس برای زدن گل تساوی فشار زیادی ر‌ا روی دروازه گل‌گهر آورده بودند اما این میزبان بود که در دقیقه 88 از روی ارسال کرنر رزاق‌پور و ضربه زاهدی گل سوم را زد تا سپاهان شکست سنگینی را تجربه کند.

جستجو
آرشیو تاریخی