خبر

شرایط متفاوت عمری و سرلک برای سربازی
با اعلام یحیی گل‌محمدی دو بازیکن پرسپولیس در نیم فصل دوم سرباز خواهند بود. سرلک تصمیم خود را برای گذراندن دوران سربازی گرفته و راهی تیم ملوان خواهد شد تا فوتبالش را زیر نظر مهدی تارتار ادامه دهد اما موضوع عمری متفاوت است.
باشگاه پرسپولیس بی‌میل نیست که عمری دانشجو شود تا بتواند همچنان در پرسپولیس حضور داشته باشد اما به احتمال زیاد عمری هم در نیم‌فصل و برای گذراندن دوران سربازی راهی ملوان می‌شود تا دوران مقدس سربازی خود را در این تیم شمالی پشت سر بگذارد. سرباز شدن سرلک قطعی است اما وضعیت عمری با توجه به تلاش باشگاه پرسپولیس برای دانشجو شدن این بازیکن قطعی نیست هرچند که عمری بی‌میل نیست تا عازم سربازی شود تا بتواند با شرایط بهتری به پرسپولیس برگردد.
 
گل پرسپولیس آفساید نبود
حسین عسگری کارشناس داوری با تأیید تمام تصمیمات سیدرضا مهدوی داور بازی پرسپولیس – نساجی در مورد صحنه گل پرسپولیس هم توضیح داد: مهم‌ترین صحنه مسابقه گل پرسپولیس بود که مدافع نساجی 40 سانتی‌متر و حدود یک بدن جلوتر از مهاجم قرار داشت و به خط دروازه نزدیک‌تر بود به همین دلیل این گل کاملاً سالم به ثمر رسید و کار خوب کمک داور دوم در این بازی را نشان داد.
 
بیرو و عالیشاه در آستانه محرومیت
با کارت زردی که بیرانوند در آخرین دقایق بازی با نساجی گرفت سه اخطاره شد و حالا با یک کارت زرد دیگر محروم خواهد شد. بیرو قبل از این مقابل هوادار و گل‌گهر هم اخطار گرفته بود. همچنین امید عالیشاه با سه اخطاری که مقابل صنعت نفت، استقلال و شمس‌آذر گرفته دیگر بازیکن در آستانه محرومیت سرخ‌ها به حساب می‌آید.
 
تقدیر سروش و افشین از هواداران خانم
برخی بازیکنان پرسپولیس در لحظه خروج از زمین برای هواداران دست زدند و از آنها تشکر کردند اما بعد از خروج آنها سروش رفیعی که خیلی دیرتر به مرکز زمین رسیده بود و تنهایی به سمت تونل می‌رفت ناگهان به سمت جایگاه هواداران خانم تغییر جهت داد و به سمت آنها رفت و از حضور و حمایتشان تشکر کرد. رفیعی در هنگام خروج از ورزشگاه به سمت سکوهای روبروی جایگاه هم رفت و از آنها نیز تشکر کرد.
افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس هم لحظاتی بعد به سمت سکوهای طرفداران خانم پرسپولیس رفت و از آنها تقدیر کرد که این حرکت سروش و پیروانی از سوی آن دو هزار هوادار خانم بشدت مورد استقبال قرار گرفت.
 

جستجو
آرشیو تاریخی