صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و هشتاد و دو - ۰۷ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هشتاد و دو - ۰۷ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۸

مصاحبه

فدراسیونی‌ها سواد اداره این مجموعه را ندارند
همدانی: تنها استقلال از قانون سقف بودجه ضرر کرد
 ستار همدانی، هافبک سابق استقلال در خصوص قانون سقف قراردادها و نقض این قانون توسط فدراسیون گفت: «من همیشه گفته‌ام ما در فوتبال اتاق فکر درست و حسابی نداریم که درباره تصمیمات و یا ایده‌هایی که داریم تحقیق و بررسی کنیم تا ببینیم قانونی را که می‌خواهیم وضع کنیم قابل اجراست یا خیر. آیا می‌توانیم روی قانونی که وضع می‌کنیم بایستیم؟ آیا این قانون می‌تواند آینده فوتبال کشورمان را سروسامان بدهد یا خیر. فدراسیون تصمیمی را قبل از شروع لیگ گرفت اما بعد از ۱۴ هفته آن را نقض کرد، در این میان تنها باشگاه‌هایی مانند استقلال که تمام تلاش خود را کردند تا سقف قراردادها را رعایت کنند متضرر شدند. استقلال بازیکنانی را به دلیل سقف قراردادها رد کرد که امروز می‌توانست از آنها به خوبی استفاده کند.» همدانی در ادامه گفت: «به عنوان پیشکسوت این تیم سؤال می‌کنم استقلالی که امروز ضرر کرده، از کم شدن قرارداد بازیکنان برای رعایت سقف قرارداد گرفته تا عدم جذب بازیکن چه کسی پاسخگو است؟ بعد از ۱۴ هفته یادشان افتاده است که این قانون به درد نمی‌خورد؟ دلیل این تصمیمات چه چیزی می‌تواند باشد؟ استقلال در خصوص این موضوعات حق دارد از فدراسیون فوتبال شکایت کند.»
پیشکسوت استقلال در پایان گفت: «افرادی که در فدراسیون فوتبال حضور دارند سواد اداره این مجموعه بزرگ را ندارند. مگر می‌شود از سپاهان ۴ امتیاز کم شود و بعد از این همه زمان امتیازهای این تیم را برگردانند.»
 
عالمی: تیم پیکان خطرناک است
ایمان عالمی، بازیکن سابق استقلال در خصوص تساوی یک بر یک استقلال برابر گل‌گهر سیرجان گفت: «بازی پربرخورد و جانداری را از دو تیم شاهد بودیم.
 استقلال با اینکه از ابتدای فصل مشکلات زیادی را پیش روی خود دید عملکرد خوبی تا به اینجا داشته. خط دفاع این تیم تغییرات زیادی پیدا کرده، نبود دو مدافع تخصصی باعث شد تا نکونام از بازیکنان دیگر در این پست استفاده کند که همین مسأله باعث شده تا گهگاهی استقلال دچار اشتباه شود اما عملکرد فوق‌العاده سیدحسین حسینی درون دروازه، شرایط را به سود استقلال تغییر داده است. کاپیتان آبی پوشان مقابل گل‌گهر هم دو صحنه حساس را از آن خود کرد تا استقلال با یک امتیاز به تهران بازگردد.» کارشناس فوتبال در مورد دیدار استقلال برابر پیکان از هفته پانزدهم لیگ برتر گفت: «با تغییراتی که پیکان در کادر فنی‌اش صورت داده این تیم خطرناک‌تر از گذشته شده. پیکان با عنایتی حریف سرسختی برای استقلال خواهد بود. سرمربی پیکان تفکرات جدیدی را در تیمش پیاده کرده که می‌تواند برای استقلال دردسرساز شود.»
 

جستجو
آرشیو تاریخی