صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و هشتاد و دو - ۰۷ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هشتاد و دو - ۰۷ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

خبر

درویش هم احضار شد
رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به خاطر اظهاراتش بعد از رأی کمیته استیناف به کمیته اخلاق احضار شد. درویش با فرمایشی خواندن حکم استیناف خطاب به مهدی تاج گفته بود شما که جسارت اجرای قانون را ندارید چه شویی اجرا کردید که بگویید ما می‌توانیم قانون را اجرا کنیم؟ اگر مشکلات کم پولی بود، راه‌های دیگر را انتخاب می‌کردید. ۴۰ میلیارد و ۵۰ میلیارد برای فدراسیون فوتبال تأمین شد. آقای تاج باید پاسخگو باشد اما او خودش را پاسخگو نمی‌داند و احتمالاً برای کنگره به خارج از کشور می‌رود تا آب‌ها از آسیاب بیفتد.
 

همچنان بلیت‌ها فروش نرفته!
در شرایطی که بلیت فروشی مسابقه پرسپولیس مقابل نساجی از روز دوشنبه آغاز شده اما تا عصر دیروز همچنان تعداد زیادی بلیت فروش نرفته بود. تا این ساعت طبقه دوم حدود ۱۲هزار بلیت و طبقه اول ۱۰ هزار بلیت ظرفیت دارد و تقریباً ده هزار بلیت نیز فروش رفته است. مطابق معمول جایگاه بانوان ورزشگاه در همان ساعت اولیه تکمیل ظرفیت شد اما دیگر بخش‌های ورزشگاه پر از سکوهای خالی است .حال باید دید تا  قبل از بازی چه تعداد از هواداران پرسپولیس اقدام به خرید بلیت می‌کنند. پرسپولیس با توجه به برگزاری بازی در آخر هفته و همچنین برد اخیر این تیم امیدوار است حمایت و استقبال بهتری صورت بگیرد.
 

درخواست اردو در دبی
در خبرها آمده که یحیی گل‌محمدی برای تعطیلات زمستانی لیگ برتر و در شرایطی که مسابقات جام ملت‌ها برگزار می‌شود درخواست داده اردویی ده روزه در دبی برای تیمش برپا شود. البته گل‌محمدی خودش به این نکته اشاره‌ای نکرده اما بعید است چنین اتفاقی صورت بگیرد چرا که پرسپولیس از نظر مالی در شرایطی نیست که بتواند اردوی خارجی برای تیم در نظر بگیرد. گفتنی است باشگاه پرسپولیس در تابستان امسال و پارسال هم موفق نشد برای این تیم اردوی خارجی برپا کند که مورد اعتراض و گلایه یحیی گل‌محمدی واقع شد.


محرومیت 20 روزه مدیر رسانه‌ای پرسپولیس
دیروز کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال واکنش فوری به استوری اینستاگرامی مدیر رسانه‌ای پرسپولیس که در نقد رأی کمیته استیناف مطلبی نوشته بود اعلام کرد: «با توجه به رأی کمیته استیناف و انتشار متن منتسب به مدیر رسانه تیم پرسپولیس که حاوی نقص صریح مقررات آیین‌نامه اخلاق فیفا و فدراسیون فوتبال از جمله مواد 5،4،3،2 و 15 است، بنا به پیشنهاد رئیس دیوان تحقیقات فدراسیون، آقای علیرضا اشرف مدیر رسانه تیم فوتبال پرسپولیس، با دستور موقت موضوع 65 آیین‌نامه اخلاق فدراسیون به مدت 20 روز و تا صدور رأی قطعی از هر نوع فعالیت فوتبالی، فوتسال و فوتبال ساحلی از جمله ورود به ورزشگاه‌ها و باشگاه محروم است. این رأی ظرف یک هفته از تاریخ ابلاغ به ایشان ظرف یک هفته قابل اعتراض است.»

جستجو
آرشیو تاریخی