صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و هشتاد و یک - ۰۶ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هشتاد و یک - ۰۶ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۸

خبر

نساجی دنبال بابایی

پیمان بابایی از جمله مهاجمان استقلال است که طی فصل اخیر بازی کمی به او رسیده است.
 این مهاجم یا مصدوم بود و یا اینکه دقایق کمی در بازی حضور پیدا می‌کرد. این احتمال وجود دارد که برای خرید بازیکن جدید، باشگاه استقلال نام این بازیکن را از لیست خارج کند و او به دنبال تیم جدیدی برای نیم‌فصل دوم باشد. اینطور که گفته می‌شود تیم نساجی به دنبال جذب این مهاجم است اما خبر جدایی و رفتنش به تیم نساجی هنوز تأیید رسمی نشده است. نکونام در نشست خبری خود به این نکته اشاره کرد که برای نیم‌فصل دوم به پنج بازیکن نیاز دارد. به همین دلیل اگر قرار باشد استقلال بازیکن جدیدی را جذب کند باید چند بازیکن را از لیست خارج کند.
 
یک هفته تعطیلی

بازی هفته پانزدهم که برگزار شود لیگ تعطیل خواهد شد تا اردوی تیم ملی برای بازی جام ملت‌ها برگزار شود.
 از این رو تیم‌ها که نزدیک 40 روز تعطیل هستند باید به بازیکنان خود استراحت دهند. استقلال هم قرار است به مدت یک هفته تمرینات خود را تعطیل کند و به بازیکنانش استراحت دهد.
 در این مدت هم قطعاً نکونام جلسه‌ای با مدیریت دارد تا برنامه خود را ارائه دهد. استقلال نیم‌فصل اول خود را بد شروع کرد (از لحاظ جذب بازیکن) اما در ادامه توانست با نتایج خوبی که گرفت صدرنشین شود و رضایت هواداران را جلب کند اما برای ادامه فصل و برای رقابت با رقبایی نظیر سپاهان نیاز دارد که ضعف‌های تیم خود را برطرف کند.
 در همین راستا نیاز است تا خطیر منابع مالی برای جذب بازیکن تأمین کند.
 
کیش یا امارات؟

 استقلال برای تعطیلات لیگ خود برنامه دارد. طبق خواسته نکونام استقلال یا به کیش سفر کرده و در این جزیره اردو می‌زند یا اینکه به کشور امارات رفته و تورنمنت چهار جانبه‌ای را برگزار می‌کند. اما هنوز تصمیم جدی در این خصوص گرفته نشده است. باید نکونام و خطیر در جلسه‌ای به این نتیجه برسند که مقصد نهایی استقلال برای برپایی اردو کجا باشد. تیم استقلال اما در حال حاضر از بی‌پولی رنج می‌برد و حتی گفته می‌شود که بازیکنان این تیم این روزها غرغر می‌کنند. یکی از مسئولان استقلال چند روز پیش به این نکته اشاره کرد که اگر قرار باشد صدای اعتراض بازیکنان رسانه‌ای نشود خطیر باید هر چه زودتر منابع مالی را توسط چند اسپانسر تأمین کند وگرنه استقلال در تعطیلات لیگ با بحران جدیدی مواجه خواهد شد.

جستجو
آرشیو تاریخی