صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و هشتاد و یک - ۰۶ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هشتاد و یک - ۰۶ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

خبر

گل پرسپولیس سالم بود
سعید دقیقی سرمربی شمس‌آذر قزوین مدعی بود که به گل پرسپولیس اعتراض نکرده بلکه به صحنه قبل از این گل که منجر به ضربه کرنر شد اعتراض کرده است. با این حال بررسی این تصویر و نظر کارشناسان مشخص کرد که دقیقی اشتباه فکر می‌کرده و نباید اعتراض می‌کرد. در این صحنه توپ با پرتاب اوت به ترابی رسید و نمی‌توانسته آفساید باشد ضمن اینکه عالیشاه هم تأثیری روی توپ نداشته است. همچنین پنالتی پرسپولیس در این مسابقه از سوی کارشناسان تأیید شد اما تقریباً همه کارشناسان گفتند بازیکن زننده گل شمس‌آذر زودتر از ضربه پنالتی وارد محوطه شده و پنالتی باید تکرار می‌شد تا مشخص شود باز هم پرسپولیس از داوری در این مسابقه متضرر شده است.
 

پرسپولیس و نساجی محروم دارند
علی نعمتی بازیکن پرسپولیس با کارت قرمز از بازی با نساجی محروم شد ضمن اینکه امیرمهدی جانملکی مدافع تیم نساجی هم با دریافت کارت قرمز از مصاف با پرسپولیس محروم است. جالب اینکه هر دو تیم در بازی قبلی‌شان بعد از ده نفره شدن موفق به گلزنی شدند. در عین حال نساجی دو مدافع اصلی دیگرش وحید محمدزاده و احسان محمدحسینی را به علت مصدومیت در اختیار ندارد ضمن اینکه ظاهراً محمدرضا آزادی هم به این بازی نخواهد رسید.


فرجی و سرلک تمرین نکردند
با توجه به مصدومیت و سرماخوردگی میلاد سرلک این دو بازیکن در تمرین دیروز پرسپولیس که کار با وزنه بود حضور نداشتند تا همچنان حضورشان در دیدار مقابل نساجی در هاله‌ای از ابهام قرار داشته باشد. مهم‌ترین و تنها جلسه تمرین پرسپولیس برای این بازی امروز انجام می‌شود و چنانچه فرجی و سرلک شرایط تمرین نداشته باشند شاید اصلاً از لیست بازی خط بخورند. از تصاویر تمرین دیروز مشخص است علی نعمتی که در بازی بعدی محروم است نیز در بین بازیکنان حضور نداشته است.
 

احتمال معاوضه سرلک با پورعلی
میلاد سرلک در اسفند ماه باید راهی خدمت سربازی شود و به احتمال زیاد این بازیکن برای گذراندن دوران خدمت خود راهی تیم ملوان بندرانزلی خواهد شد.
از طرفی پوریا پورعلی هافبک ۲۵ ساله تیم ملوان که در این فصل عملکرد خوبی داشته مورد توجه یحیی گل‌محمدی قرار گرفته و سرمربی سرخ‌پوشان از مدیران باشگاه خواسته تا شرایط حضور این بازیکن را در تیمش فراهم کنند. این بازیکن در دیدار این دو تیم در نیم فصل اول نیز یکی از بهترین بازیکنان میدان بود. گفته می‌شود با سرباز شدن سرلک و انتقال احتمالی وی به جمع قوهای سپید، باشگاه پرسپولیس نیز حالا فرصت را غنیمت شمرده و به دنبال معاوضه این دو بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی با یکدیگر است. باشگاه ملوان نیز به سرخ‌پوشان اعلام کرده علاوه بر سرلک برای صدور رضایتنامه هافبک جوان خود ۵ میلیارد می‌خواهد. حالا باید دید مدیران باشگاه پرسپولیس با شرایط این باشگاه شمالی موافقت خواهند کرد و این انتقال صورت خواهد گرفت یا نه.

جستجو
آرشیو تاریخی