صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و هشتاد و یک - ۰۶ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هشتاد و یک - ۰۶ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

پرسپولیس تیمی را برد که یقه سپاهان و استقلال را هم می‌گیرد

داداش‌زاده: گل‌محمدی راه خودش را برود

مسعود قراگزلو
روزنامه نگار
بهزاد داداش‌زاده بازیکن سابق پرسپولیس در رابطه با برد ارزشمند پرسپولیس مقابل شمس‌آذر صحبت کرده و در ادامه تأکید می‌کند که برای بازی روز پنجشنبه هواداران پرسپولیس ورزشگاه آزادی را پر کنند تا تیمشان را یک پله به صدرجدول نزدیکتر کنند.

 پرسپولیس بعد از 9 بازی چطور تیم شمس‌آذر را شکست داد؟
پرسپولیس در 9 بازی اخیرش پیروز نشده بود به همین دلیل استرس داشت اما با ارائه یک بازی بسیار خوب و حساب شده به برتری رسید. تیم شمس‌آذر هم تیم بسیار خوبی است که حمایت یک شهر را پشت سر خودش می‌بیند از این رو با مربی که دارد در این فصل موفق شده بازی‌های خیلی خوبی را تاکنون ارائه دهد به همین دلیل هم شاهد بودیم با وجود کسر امتیاز تیم قزوینی تاکنون موفق شده در رده نهم جدول قرار داشته باشد که برای تیمی که سال اول حضورش در لیگ برتر را سپری می‌کند رتبه خیلی خوبی است. شمس‌آذر تیمی است که نشان داد قادر است یقه سپاهان و استقلال را هم بگیرد. پرسپولیس هم در چنین شرایطی برنده شد که بسیار با ارزش است اما حتماً مدیرعامل باشگاه پرسپولیس باید به این وضعیت رسیدگی کند چون همه می‌دانند که مسائل مالی و رسیدگی به مسائل تیم چقدر مهم و تعیین کننده است.
 در خصوص دفاع چپ تیم که نتوانست خواسته یحیی را برآورده سازد چه صحبتی دارید؟
نعمتی بازیکن باتجربه‌ای است به همین دلیل نباید به آن شکل خطا می‌کرد که تیم را ده نفره کند اما چنین مسائلی موجب می‌شود که سرمربی تیم به بازیکنان جوانش نگاه خاصی داشته باشد.
 در رابطه با نبیل و پنالتی که گرفت فکر می‌کنید در بازی بعدی هم باید به این بازیکن اعتماد شود؟
به نظرم باید کم‌کم فشار را از روی دوش این بازیکن بردارند. بازیکنی که نشان داد به درد تیم می‌خورد و بازیکن بدی نیست اما ایراداتی در کارش دارد که باید برطرف شود مثلاً خطاهای بی‌مورد زیادی انجام می‌دهد که کار تیم را در مواقع هجومی با توقف مواجه می‌سازد.
 برای نیم فصل دوم چه توصیه‌ای دارید؟
مهم‌ترین موضوع برای نیم فصل این است که باشگاه به تعهداتش در مورد بازیکنان و کادر به شکل کامل عمل کند و پول بازیکنانش را بدهد و با جذب چند بازیکن خوب ان‌شاءالله پرسپولیس واقعی را شاهد باشیم که با برطرف کردن مشکلات تبدیل به تیمی شود که همه انتظارات را برآورده سازد.
 برد مقابل شمس‌آذر فکر نمی‌کنید موجب آشتی هواداران پرسپولیس با یحیی شود؟
هوادار فقط از تیمش برد می‌خواهد و برایش مهم نیست که چه کسی روی نیمکت تیم است. از زمان ما هم که علی پروین بود در یک بازی حتی علیه علی آقا هم شعار دادند و خواهان جدایی ایشان شدند اما در شرایط فعلی از هواداران تیم پرسپولیس می‌خواهم احساسی برخورد نکنند و از یحیی و تیمش بیشترین حمایت را داشته باشند چون بهتر از یحیی در ایران برای پرسپولیس وجود ندارد. از این رو من و سایر پیشکسوتان و هواداران باید بیشترین حمایت را از تیم پرسپولیس و یحیی داشته باشیم تا او در راهش موفق شود هر چند عده‌ای خصوصاً یک مربی که جدیداً به تیم رقیب پیوسته سعی دارد پرسپولیس را وارد حاشیه سازد از این رو من از یحیی می‌خواهم وارد پاسخگویی نشود و راهش را برود چون تجربه نشان داده یحیی بدون پرداختن به حاشیه‌ها و پاسخگویی به حاشیه‌سازی‌ها حتماً می‌تواند گوی سبقت را از بقیه مدعیان برباید. در این بین افشین و دستیارانش خیلی می‌توانند به یحیی کمک کنند تا در حملاتی که به یحیی می‌شود آنها را خنثی سازند و ما همیشه همان چهره جنتلمن و مربی خونسرد را از یحیی شاهد باشیم. تغییر سیستم و تمرکز یحیی می‌تواند او را در بهترین شرایط ممکن قرار دهد البته به نظرم اضافه کردن یک مربی تمرین دهنده خارجی واقعاً برای او و تیمش لازم است چون بعد از جدایی مطهری ما این نقیصه را در تیم پرسپولیس می‌بینیم.
 در خصوص دیدار حساس خانگی مقابل نساجی چه صحبتی دارید؟
پرسپولیس برای نزدیک شدن به صدر محکوم به پیروزی است به همین دلیل هواداران باید ورزشگاه را پر کنند و به تیمشان انرژی بدهند تا به موفقیت برسد و به یک امتیازی صدر برسد. پرسپولیس متعلق به هوادارانش است از این رو به نظرم می‌تواند با انجام یک بازی حساب شده نساجی را هم شکست دهد.

جستجو
آرشیو تاریخی