صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و هشتاد - ۰۵ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هشتاد - ۰۵ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۴

خبر و مصاحبه

رحمتی آلومینیوم را محکوم کرد
 با توجه به شکایت سیدمهدی رحمتی از باشگاه آلومینیوم اراک، این باشگاه به پرداخت مبلغ 10 میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 218 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 26 میلیارد ریال قرار رد صادر کرد. رأی صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.
 

مدافع گل‌گهر
 استقلال با اشتباه داور امتیاز گرفت
 مسیح زاهدی مدافع گل‌گهر درباره تساوی تیمش مقابل استقلال می‌گوید: «با وجود احترامی که برای استقلال قائلم و این تیم با شایستگی در صدر جدول قرار گرفته اما همه دیدند ما شایسته پیروزی بودیم. موقعیت‌های خوبی روی دروازه حریف ایجاد کردیم. اگر مقداری با دقت و خوش‌شانس بودیم، می‌توانستیم 3 امتیاز را به هواداران خوب سیرجانی تقدیم کنیم که حمایت خوبی از ما در این بازی داشتند. پس از این بازی دیدم یکی از رسانه‌ها اعلام کرده؛ زاهدی هر چند سال یک بار گل می‌زند که آن هم به استقلال است اما این صحت ندارد. آمار گلزنی من در تیم‌های ماشین‌سازی، مس رفسنجان و حتی همین گل‌گهر بد نیست. سال گذشته یک گل برای گل‌گهر در جام حذفی به ثمر رساندم. خیلی دوست داشتم گل من در بازی روز گذشته منجر به کسب 3 امتیاز می‌شد که با اشتباه داوری در اعلام پنالتی به سود استقلال، این اتفاق نیفتاد.»
او با اشاره به داور بازی این طور می‌گوید: «زمانی که رزاق‌پور توپ را روی دروازه ارسال کرد، احساس کردم می‌توانم آن را به گل تبدیل کنم. کارشناس داوری نیستم که بخواهم در این مورد اظهارنظر کنم‌.  در پاسخ به اعتراض استقلالی‌ها باید بگویم طبق نظر تمام کارشناسان داوری در صحنه پنالتی این تیم، توپ ابتدا به دست کاملاً بسته رزاق‌پور برخورد کرد. در تمام دنیا، این صحنه‌ها را پنالتی نمی‌گیرند. ضمن اینکه در یک صحنه هم صالح حردانی توپ را با دست خود کنترل کرد و مانع ادامه حرکت اریک باگناما شد‌. با این حساب تیمی که باید به داوری معترض باشد، گل‌‌گهر است. اگر اشتباه داوری نبود حریف ما همین یک امتیاز را هم نمی‌گرفت. همه می‌دانند در این سال‌ها گل‌گهر جزو تیم‌هایی بوده که اشتباهات داوری خیلی به ضررش تمام شده است‌‌. در همین فصل نیز این موضوع تکرار شده که نمونه بارزش در مقابل پرسپولیس اتفاق افتاد‌. اگر این اشتباهات نبود، تیم ما اکنون رتبه خیلی بهتری در جدول داشت‌.»

جستجو
آرشیو تاریخی