صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و هشتاد - ۰۵ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هشتاد - ۰۵ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

خبر

ریکاوری در هوای پاک
بازیکنان پرسپولیس دیروز در هوای نیمه ابری تهران در دو گروه از ساعت ۱۲ در ورزشگاه شهید کاظمی به تمرین و ریکاوری پرداختند. بازیکنان اصلی بازی مقابل شمس‌آذر، زیر نظر مربی بدنساز تیم ریکاوری کردند و سایر بازیکنان، زیر نظر کادر فنی به مدت ۶۵ دقیقه تمرین کردند. تمرین شامل پاسکاری‌های تحت فشار، حمله به دروازه و مینی‌فوتبال بود. وحید امیری کماکان زیر نظر کادر پزشکی، برنامه‌های اختصاصی خود را انجام می‌دهد و سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند. با توجه به فشردگی مسابقات پیش رو، پرسپولیس پیش از بازی روز پنجشنبه مقابل نساجی مازندران، فقط دو جلسه تمرینی را در برنامه دارد که امروز و فردا برگزار خواهد شد و پس از آن، به اردو می‌رود.
 

یک هلدینگ نفتی مشتری سهام پرسپولیس
یکی از شرکت‌هایی که نامش برای خرید سهام پرسپولیس مطرح شده، هلدینگ نفتی خلیج فارس است که البته پیش از این گفته می‌شد این هلدینگ خواهان خرید سهام استقلال است اما گویا مسئولان هلدینگ خلیج فارس بی‌میل نیستند که برای خرید سهام پرسپولیس پیشقدم شوند. در این باره تصمیم‌گیری در سطح کلان این هلدینگ انجام خواهد شد که برای خرید سهام پرسپولیس ورود کنند یا اینکه اقدام به خرید سهام استقلال کنند. از طرف دیگر در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر ورود 2 شرکت خودروسازی ایران خودرو و سایپا برای اقدام به خرید سهام پرسپولیس و استقلال مطرح شده که مشخص نیست این شایعات تا چه اندازه صحت دارد؛ چرا که هر دو شرکت خودروسازی مورد نظر باشگاه‌های ورزشی خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دارند و مشخص نیست که شایعه اقدام برای خرید سهام واقعی است یا نه و اینکه در صورت صحت داشتن آن، تکلیف باشگاه‌های پیکان و سایپا چه خواهد شد. قرار است 12 دی ماه در فرابورس 51 درصد سهام شرکت پرسپولیس به فروش برسد.


شروع بلیت فروشی بازی نساجی
بلیت فروشی دیدار عقب افتاده پرسپولیس مقابل نساجی که روز پنجشنبه ۷ دی‌ماه برگزار می‌شود از ظهر دیروز آغاز شده است. قیمت‌ها نسبت به بازی قبلی تغییر نکرده‌اند و روبه‌روی جایگاه بلیت ۲۰۰ هزار تومان، طبقه دوم بلیت ۵۰ هزار تومان و پشت دروازه‌ها قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان خواهد بود.


شاید سرلک به نساجی نرسد
پرسپولیس روز پنجشنبه در حالی به مصاف نساجی خواهد رفت که وضعیت یکی از بازیکنان اصلی این تیم برای این بازی نامشخص است. میلاد سرلک هافبک پرسپولیس به دلیل سرماخوردگی دیروز با سایر بازیکنان تمرین نکرد و مشخص نیست که تا بازی با نساجی به شرایط ایده‌آل خواهد رسید یا نه. سرلک روز یکشنبه با وجود سرماخوردگی در بازی با شمس‌آذر به میدان رفت و دیروز با نظر کادر پزشکی تمرین نکرد تا بتواند هرچه سریع‌تر به بهبودی کامل برسد اما از حالا مشخص نیست این بازیکن به بازی روز پنجشنبه می‌رسد یا نه.

جستجو
آرشیو تاریخی