صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • لژیونر
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و هفتاد و نه - ۰۴ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هفتاد و نه - ۰۴ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۹

کنار چمن

زودترین واکنش
در شرایطی که روند دیدار با گل‌گهر با برتری نسبی استقلال همراه بود، یک خطا در میانه میدان برای میزبان به دست آمد.
 ارسال ابوالفضل رزاق‌پور به روی دروازه با ضربه سر مهران زاهدی به گل نخست سیرجانی‌ها تبدیل شد. البته مرور صحنه آهسته نشان می‌دهد که کمک داور مسابقه مرتکب اشتباه شده و چندین بازیکن گل‌گهر از جمله مهران زاهدی در موقعیت آفساید قرار داشتند و این توپ وارد دروازه شد.
 پس از این گل، رسانه رسمی باشگاه استقلال با انتشار تصویری فریز شده از لحظه ارسال رزاق پور، اعلام کرد که این گل در شرایط آفساید به ثمر رسیده است.
آبی‌ها در رسانه خود نوشته‌اند: «تصویر فریز شده در لحظه ارسال توپ، نشان می‌دهد که زننده گل تیم گل گهر، در موقعیت آفساید قرار داشته است و می‌بایست کمک داور این گل را مردود اعلام می‌کرد.»

اعتراض مربی آرام
در حالی که گل «گل‌گهر» با اعتراض باشگاه استقلال نیز همراه بود و این باشگاه دقایقی بعد بیانیه‌ای را در اعتراض به تصمیم کمک داور در این صحنه منتشر کرد اما در دقایق پایانی نیمه اول بود که توپ در‌ محوطه جریمه به بازیکن گل‌گهر برخورد کرد تا داور در سوت خود بدمد و خطای هند اعلام کند؛ تصمیمی که با اعتراض مارینوس اوزونیدیس نیز همراه شد. این در حالی است که مربی گل‌گهر همیشه در شرایطی آرام به کار خودش در کنار زمین ادامه می‌دهد.
 
جلالی محروم شد
ابوالفضل جلالی با کارت زردی که روی نیمکت ذخیره‌ها گرفت چهار کارته شد.  در دقایق پایانی دیدار استقلال و گل گهر ، یک درگیری کنار زمین رخ داد که در این صحنه پیام حیدری داور مسابقه نیز دست به جیب شد و یک اخطار به ابوالفضل جلالی نشان داد که دقایقی قبل از آن تعویض شده و روی نیمکت حضور داشت. با این اخطار، جلالی چهار کارته شد و بازی هفته بعد تیمش برابر پیکان را از دست داد.  مدافع آماده استقلال پیش از این، برابر تیم‌های صنعت نفت، ملوان و پرسپولیس نیز اخطار گرفته بود.
 
روز سخت پیام حیدری
بازی استقلال و گل‌گهر در حالی در سیرجان برگزار شد که صحنه‌های مشکوک داوری باعث شد تا بازی هنوز تمام نشده دو باشگاه استقلال و گل‌گهر بیانیه صادر کرده و مدعی شوند که حقشان خورده شده است. در همین راستا اما کارشناسان داوری نظر داور و کمک‌هایش را اصلاً تأیید نکردند و مدعی شدند که تصمیمات حیدری در خصوص گرفتن پنالتی و همچنین تأیید گل آفساید توسط داور درست نبوده است.
به نظر می‌رسد پیام حیدری دیروز در سیرجان روز خوبی نداشت و نمره خوبی از ناظر بازی نگرفت.

جستجو
آرشیو تاریخی