خبر

هندبالی‌ها در آخرین اردوی قهرمانی آسیا
سومین اردوی تیم ملی هندبال مردان برای قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک، فردا از سر گرفته می‌شود. مجید رحیمی‌زاده سرمربی تیم ملی با برگشت از اردوی عمان، فردا در سالن فدراسیون کار را در آخرین اردوی شروع می‌کند. علی رحیمی کازرونی، محمد سیاوشی، سعید برخورداری، مجتبی حیدرپور، رضا عزتی، یونس آثاری، میلاد قلندری، محمدمهدی بهنام‌نیا، آرمان رحمانی، وحید مسعودی، امیرعباس سلطانی، افشین صادقی، شهاب صادق‌زاده، سلامان بربط، مهران رهنما، روح‌الله عادلخانی، کامیار طاهری، کیارش طاهری، یاسین کبیریان‌جو، محمدرضا اورعی و پویا نوروزی‌نژاد اردونشینانی هستند که در 5 روز آخر قبل از پرواز تیم تمرین می‌کنند تا برای قهرمانی آسیا به آمادگی کامل برسند. تیم ملی هندبال کشورمان در این مسابقات در گروه B با تیم‌های کره جنوبی، چین و نیوزیلند همگروه است. بیست و یکمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا انتخابی مسابقات قهرمانی جهان 2025 کرواسی، دانمارک و نروژ از 11 تا 22 ژانویه 2024- 21 دی تا 2 بهمن ماه سال جاری- در منامه بحرین برگزار می‌شود.
 

22 دی ماه؛ آسیایی‌ها نهایی می‌شوند
تعداد تیم‌های دوومیدانی برای حضور در رقابت‌های داخل سالن قهرمانی آسیای تهران 22 دی ماه نهایی می‌شود. مهدی مبینی سرپرست فدراسیون دوومیدانی معتقد است فعلاً 27 تیم آسیایی برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند. رقابت‌های داخل سالن تهران امتیاز خوبی هم برای رنکینگ المپیک دارد و به همین دلیل کشورها هم نمی‌خواهند ستاره‌هایشان این فرصت را از دست بدهند تا بلکه امتیازات‌شان را برای سهمیه المپیک بالا ببرند. البته قرار است تعداد تیم‌ها 22 دی ماه نهایی شود. رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا 28 تا 30 بهمن ماه در مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار می‌شود.


پیروزی یاران نوشاد در قدم اول
تیم‌های تنیس‌ روی میز پتروشیمی بندر امام و مناطق نفت‌خیز جنوب (اهواز) کار خود را در لیگ سی و دوم با پیروزی آغاز کردند.
در نخستین روز از سی و دومین دوره لیگ برتر تنیس روی میز آقایان باشگاه‌های کشور دو‌ تیم تازه‌وارد لیگ برتری کار خود را با برد آغاز کردند. تیم‌های پتروشیمی بندر امام و مناطق نفت‌خیز جنوب(اهواز) دو تیم تازه‌وارد لیگ امسال توانستند به ترتیب مقابل شهرداری کرج و پاک‌نژاد اسپرت پیروز از میدان خارج شوند. تیم پتروشیمی بندر امام که از برادران عالمیان، افشین نوروزی، حمیدرضا طاهرخانی و سروش امیری‌نیا در ترکیب خود بهره می‌برد، در یک بازی یکطرفه تیم جوان و آینده دار شهرداری کرج را پنج بر صفر شکست دادند. تیم مناطق نفت‌خیز جنوب (اهواز) نیز در یک بازی نزدیک با نتیجه ۳ بر ۲ از سد پاک‌نژاد اسپرت گذشت. عصر امروز تیم‌های فراسنج تهران با رعد پدافند و عقاب نهاجا با پالایش نفت آبادان مصاف می‌کنند.

جستجو
آرشیو تاریخی