خبر

سکوهای ناامیدکننده
با توجه به شرایط هفته‌های اخیر مشخص بود تعداد زیادی تماشاگر برای تماشای بازی پرسپولیس به ورزشگاه نخواهد رفت بخصوص که هوای تهران در عصر یکشنبه زمستانی سرد بود و البته بازی وسط هفته برگزار می‌شد. در فاصله یک ساعت مانده به شروع مسابقه گلرها و مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس در حالی برای گرم کردن وارد زمین شدند که فقط چیزی حدود دو هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور داشت. البته همین تعداد با دیدن بیرانوند شروع به تشویق کردند اما به صرت کلی شرایط سکوها برای حمایت از پرسپولیس ناامیدکنننده بود.


کنعانی خط خورد
از یک روز قبل از بازی گفته شده بود که احتمالاً مدافع ملی‌پوش پرسپولیس از لیست این بازی خط خواهد خورد. در مورد کنعانی شایعات زیادی مطرح شد و حتی برخی شایعات حکایت از اخراج او داشت. از باشگاه هم گفتند او مصدوم بوده اما ظاهراً به خاطر این مصدومیت یا هر چه که بود کنعانی از فهرست بیست نفره بازی با شمس‌آذر خط خورد و جایی در لیست تیم نداشت. برخی از شایعات هم دلیل این مسأله را انضباطی و به خاطر دعوای او با بیرانوند بر سر ابطال مجوز ورود خودروی لوکس ملی پوشان  می‌دانند اما باشگاه این دعوا و درگیری را هم تکذیب کرد.


تماشاگران قزوینی با توپ پر آمدند
در شرایطی که هواداران پرسپولیس از بازی تیم محبوب‌شان مقابل شمس‌آذر استقبال جالبی نکردند هواداران شمس‌آذر برای تیم‌شان سنگ تمام گذاشتند.
در میانه گرم کردن بازیکنان دو تیم به یکباره جایگاهی که برای هواداران شمس‌آذر در نظر گرفته شده بود با چیزی حدود سیصد هوادار پرشور قزوینی پر شد.  آنها که برای اولین بار در یک بازی لیگ برتری به ورزشگاه آزادی آمده بودند تا از تیم‌شان حمایت کنند هم پرچم‌های بسیار بزرگی داشتند هم با طبلی بزرگ تیم خودشان را تشویق می‌کردند.
هواداران شمس آذر با شعارهای مرتب و منظم تک تک بازیکنان‌شان را در زمان گرم کردن شتویق کردند.آنها رحمان جعفری را رحمان آقای گل خطاب کردند و برای تمام بازیکنان‌شان سنگ تمام گذاشتند. آنها سعید دقیقی را هم تشویق کردند و البته اسم شهرشان را فریاد زدند. جالب اینکه آنها در سکوهای پایینی متعلق به هواداران بانوی پرسپولیس نشسته بودند و تداخل صدای تشویق آنها جالب بود.

جستجو
آرشیو تاریخی