صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • لژیونر
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و هفتاد و هشت - ۰۳ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هفتاد و هشت - ۰۳ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۳

آغاز تحرکات سرخ‌ها برای نقل و انتقالات زمستانی

محرمی در تیررس پرسپولیس؟ غیر ممکن

امیر اسدی
روزنامه نگار
پرسپولیس در هفته‌های اخیر و با امتیازهایی که از دست داده، کمی از جمع مدعیان قهرمانی لیگ بیست و سوم جدا شده و به همین دلیل مسئولان و کادرفنی این تیم قصد دارند در نقل و انتقالات زمستانی، در برخی پست‌ها بازیکنان جدیدی جذب کنند. تقویت پرسپولیس در دستور کار قرار دارد و یکی از پست‌هایی که این تیم در آن احساس ضعف می‌کند، سمت راست خط دفاع است. جایی که دانیال اسماعیلی‌فر هرگز نتوانسته انتظارات را برآورده کند و بازیکن مؤثری برای پرسپولیس باشد.
رامین رضاییان به عنوان بهترین دفاع راست لیگ و فوتبال ایران، با سپاهان قرارداد دارد و به همین دلیل بازگشت او به پرسپولیس غیرممکن است. صرف نظر از قرارداد با سپاهان، رضاییان دو فصل قبل با اتفاقات عجیب و غریبی مواجه شد و جدایی او از پرسپولیس حرف و حدیث‌های فراوانی به همراه داشت. به همین دلیل هم هست که وقتی رضاییان در سپاهان و تیم ملی می‌درخشد، همه از یحیی گل‌محمدی این سؤال مهم را می‌پرسند که چرا این ستاره موفق را از دست دادی و دانیال اسماعیلی‌فر را خریدی؟
این از رضاییان که بازگشت او در این برهه زمانی میسر نیست. دیگر مدافع راستی که ظرف روزهای اخیر درباره بازگشتش به پرسپولیس شایعه‌هایی مطرح شده، صادق محرمی است. مدافع 27 ساله‌ای که بعد از درخشش با پیراهن ملوان به پرسپولیس پیوست و در زمان مربیگری برانکو ایوانکوویچ به ترکیب اصلی هم رسید. مدافع راست محبوب مربیان کروات- برانکو و اسکوچیچ- از پرسپولیس به دیناموزاگرب کوچ کرد و الان ششمین سال حضور در لیگ کرواسی را تجربه می‌کند.
در کرواسی اخبار متعددی درباره جدایی محرمی از دیناموزاگرب منتشر شده. سرمربی دینامو معتقد است اگر بازیکن جدیدی در پست دفاع راست جذب شود، محرمی می‌تواند به تیمی جدید منتقل شود و باشگاه هم از این بابت درآمدزایی کند. حضور احتمالی محرمی در لیست تیم ملی ایران و سفر به قطر برای جام ملت‌های آسیا هم بحث دیگری است که شاید باعث انتقال او به باشگاهی جدید باشد. با این حال نام این باشگاه، پرسپولیس نیست.
محرمی فعلاً قصد دارد فوتبال خود را در اروپا ادامه بدهد و تصمیمی برای بازگشت به لیگ ایران ندارد. او در 27 سالگی حضور در لیگ کرواسی را تجربه کرده و حتی در تورنمنت‌های معتبر اروپایی نظیر لیگ کنفرانس، لیگ اروپا و لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفته. بنابراین اگر قرار به جدایی از دینامو باشد، محرمی حضور در باشگاهی اروپایی را مد نظر دارد.
نزدیکان محرمی در پاسخ به اخبار بازگشت او به پرسپولیس، از جملات «امکان ندارد» و «شایعه است» استفاده می‌کنند. بخصوص که پرسپولیس پشتوانه مالی خوبی برای پرداخت مبلغ رضایتنامه به دیناموزاگرب ندارد و نمی‌تواند او را به سادگی جذب کند. از طرفی دیگر موضوع مهم، رضایت بازیکن هم هست که گویا محرمی فعلاً قصد بازگشت به لیگ ایران را ندارد. مدافع راست محبوب اسکوچیچ و برانکو، این فصل یکی از بازیکنان ثابت و مؤثر دیناموزاگرب بوده و توانسته در ترکیب اصلی این تیم قرار بگیرد. بنابراین دیناموزاگرب هم علاقه‌ای ندارد تا او را به سادگی از دست بدهد. مگر اینکه پیشنهاد جذاب اروپایی از راه برسد و آن وقت زمان جدایی محرمی و کوچ او به تیمی مطرح در لیگی معتبر فرا می‌رسد.

جستجو
آرشیو تاریخی