صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • لژیونر
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و هفتاد و هشت - ۰۳ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هفتاد و هشت - ۰۳ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

نمایش رفاقت در دل رقابت

بندهای مهربانی

پریسا غفاری
روزنامه‌نگار
تیم خاتون بم در هفته ششم لیگ برتر فوتبال زنان پنجمین برد خود را مقابل سپاهان کسب کرد تا با 16 امتیاز و تفاضل گل 22 در صدر جدول رده‌بندی قرار بگیرد. در برد این تیم برابر طلایی‌پوشان فولاد سپاهان زهرا قنبری خانم گل این فصل تا پایان هفته ششم با زدن گلی دیگر خود را 8 گله کرد و سهم مهمی در پیروزی خاتونی‌ها داشت. اما خارج از گلزنی کاپیتان تیم ملی ایران و عملکرد دیدنی‌اش در طول بازی، عکس‌هایی از او و زهره کودایی دروازه‌بان تیم سپاهان در صفحات فوتبالی وایرال شده است که نشان از شخصیت خوب این بازیکن دارد.عکسی که نشان می‌دهد مهاجم سپاهان در حالی که به سمت دروازه حریف حمله می‌کند با دیدن باز بودن بند استوک کودایی بازی‌اش را متوقف و شروع به بستن بندها می‌کند. عملی که نشان می‌دهد برای زهرا قنبری سلامتی بازیکن حتی اگر رقیبش باشد مهم‌تر از گل زدن است.
مرضیه جعفری سرمربی تیم خاتون بم که بعد از این برد بسیار خوشحال به نظر می‌رسد در خصوص زهرا قنبری می‌گوید: «زهرا فوق‌العاده است و بدون غرور بازی می‌کند. او به تمام معنا حرفه‌ای است و همیشه تمام تلاشش را برای برد تیمش انجام می‌دهد. حتی اگر داخل دروازه هم قرارش دهی بدون هیچ اما و اگری بهترین کارش را انجام می‌دهد. او به غیر از استعدادی که در فوتبال دارد کاملاً انسان با اخلاقی است و به داشتن چنین بازیکنی افتخار می‌کنم.»
او در کل به مهم بودن اخلاق حرفه‌ای بازیکنانش نیز تأکید می‌کند: «در کل بازیکنان تیم خاتون از نظر فنی و اخلاقی بسیار حرفه‌ای هستند. شاید در این چند سال کمترین کارت زرد را تیم ما دریافت کرده و حتی محروم بسیار اندکی داشتیم. خدا را شکر می‌کنم که چنین نفراتی در اختیار دارم.»
سرمربی تیم خاتون بم در ارتباط با مسابقه با سپاهان هم به این نکته اشاره می‌کند: «سپاهان تیم بسیار خوبی است که جزو تیم‌های ریشه‌دار لیگ ماست. توانستیم مقابل آنها فوتبال بسیار خوبی ارائه دهیم، هر چند از تمام موقعیت‌های گلزنی‌مان به نحو احسن استفاده نکردیم.»
مرضیه جعفری روز جمعه هشتم دی‌ماه تیمش باید به مصاف تیم بدون باخت لیگ ملوان انزلی در خانه برود که در این مورد می‌گوید: «ملوان تاکنون بازی‌های خوبی انجام داده و همانند ما تیم بدون باخت است. دو تیم رقابت نزدیکی برای صدرنشینی داریم. البته آنها سرمایه‌گذاری مناسبی در این فصل انجام داده‌اند که حضور افسانه چترنور و شبنم بهشت به کمک خط حمله آنها آمده‌اند. شاید حساسیت این بازی تنها به رو کم کنی مهاجمان برگردد.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی