صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • لژیونر
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و هفتاد و هشت - ۰۳ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هفتاد و هشت - ۰۳ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

سوژه


فروش 51 درصد سهام پرسپولیس
سازمان خصوصی‌سازی در نظر دارد به استناد قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل (۴۴) قانون اساسی، مصوبه هیأت واگذاری و سایر قوانین و مقررات مربوطه، ۵۱ درصد از سهام شرکت ورزشی فرهنگی پرسپولیس را با رعایت «دستورالعمل اجرایی روش انتخاب مشتریان راهبردی (استراتژیک) و احراز و پایش اهلیت مدیریتی در واگذاری‌ها، در تاریخ ۱۲ دی‌ماه ۱۴۰۲، از طریق فرابورس عرضه و واگذار نماید. با عنایت به آگهی منتشرشده در دو نوبت، سازمان خصوصی‌سازی در نظر دارد، تعداد پنج میلیارد و سیصد و شصت و دو میلیون و ششصد و پنجاه و هفت هزار و ششصد و پنجاه سهم، معادل ۵۱ درصد از سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس متعلق به وزارت ورزش و جوانان را از کد معاملاتی وزا ۰۰۲۲۳ و به صورت معاف از مالیات؛ با شرایط پرداخت وجه معامله به صورت ۱۰ درصد نقد طی مهلت ۲۰ روز کاری و مابقی بصورت اقساط طی ۶ سال با فواصل زمانی ۶ ماهه و نرخ سود ۲۳ درصد، به قیمت پایه هر سهم معادل قیمت تابلو فرابورس در روز عرضه (معادل قیمت پایانی روز قبل از عرضه) به اضافه ۱۱۰ درصد به شرط آنکه از مبلغ 3/‌649 ریال کمتر نباشد، مطابق اطلاعیه فرابورس عرضه نماید. روز عرضه، ۱۲ دی‌ماه ۱۴۰۲ خواهد بود. ارزش پایه سهام قابل عرضه شرکت ورزشی فرهنگی پرسپولیس ۲۱. ۱۶۱. ۰۴۷. ۰۸۶. ۹۰۰ ریال، معادل ۵. ۳۶۲. ۶۵۷. ۶۵۰ سهم به صورت بلوکی (۵۱ درصد)، عرضه خواهد شد.


پرسپولیس یک پنالتی دیگر هم پیدا کرد
داوری دیدار پرسپولیس مقابل دومین استقلال لیگ برتر هم صحنه‌های مشکوک بسیاری داشت و رسانه‌ها نیز به آن پرداختند. دیروز و در فاصله یک روز مانده به دیدار مقابل شمس‌آذر قزوین و در شرایطی که از بازی سرخ‌ها در خوزستان فاصله گرفته‌ بودیم رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس با انتشار ویدئویی از صحنه‌های مشکوک دیدار با استقلال خوزستان به این نکته اشاره کرده که در این بازی غیر از آن پنالتی که به سود این تیم اعلام شد چهار پنالتی پرسپولیس سوخته است. پیش از این رسانه‌ها و کارشناسان داوری درباره صحنه دقیقه 21 برخورد با محمد عمری، صحنه دقیقه 27 سرنگون شدن شهاب زاهدی در محوطه جریمه و برخورد توپ نبیل باهویی به دست محمد طیبی در نیمه دوم بحث و اظهارنظر کرده بودند اما حالا باشگاه پرسپولیس یک پنالتی دیگر در این بازی پیدا کرده است. این صحنه مربوط به دقیقه 81 است که امید عالیشاه در برخورد با یکی از بازیکنان حریف در پی ارسال کرنر روی زمین می‌افتد و اینجا هم چلنج بدون توپ بوده است.


تلاش پرسپولیس برای بلیت فروشی
باشگاه پرسپولیس دیروز بار دیگر با انتشار خبر «ادامه بلیت فروشی بازی با شمس‌آذر» به نوعی هواداران را تشویق کرد تا برای خرید بلیت این مسابقه اقدام کنند اما به نظر می‌رسد استقبالی از بلیت فروشی نشده. نکته عجیب اینجاست که دیروز و تا حوالی ساعت 17 در شرایطی که دو روز از شروع بلیت فروشی بازی گذشته بود چیزی حدود 25 هزار بلیت فروخته نشده در سامانه مربوطه وجود داشت.

جستجو
آرشیو تاریخی