صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و هفتاد و هفت - ۰۲ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هفتاد و هفت - ۰۲ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۶

خبر

بهمن در 10 ثانیه پیروزی را با باخت عوض کرد
هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال بانوان با برد تیم‌های صدرنشین دو گروه به پایان رسید. در نخستین دیدار این هفته تیم‌های مهرسان تهران و گروه بهمن تهران به رقابت پرداختند و در نهایت تیم مهرسان با برتری ۵۵ بر ۵۴ به پیروزی رسید. شادی عبدالوند با ۲۱ امتیاز، ۴ ریباند، ۳ پاس گل و کارایی ۱۷ بهترین بازیکن شد. دیداری که در تمام لحظات آن شاگردان طائرپور از گروه بهمن با درخشش نگین رسولی‌پور و مهلا عابدی پیش بودند اما در تنها 10 ثانیه پایانی یک اشتباه و رسیدن توپ به دست شادی عبدالوند کار را برای بهمن تمام کرد و مهرسان به برد رسید. در دیگر بازی هفته هفتم ذوب آهن اصفهان مقابل بینالود خودرو نیشابور به میدان رفت و با نتیجه ۱۰۱ بر ۴۳ تیم حریف را مغلوب کرد. در این دیدار انیس مرادی با ۱۵ امتیاز، ۱۶ ریباند، ۶ پاس گل و کارایی ۳۳ بهترین بازیکن بود. کنکو تهران در هفته هفتم با تیم ستاد گاز تهران دیدار کرد و با نتیجه ۶۹ بر ۴۴ این بازی را واگذار کرد. فاطمه سادات فاطمی با ۱۷ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۴ توپ‌ربایی و کارایی ۱۷ مؤثرترین بازیکن این بازی شد.
 
 
المپیک زمستانی‌ قطعی شد
با اعلام لیست نهایی سهمیه‌های المپیک جوانان از سوی فدراسیون جهانی اسکی، کاروان اسکی ایران با پنج ورزشکار در المپیک زمستانی جوانان کره جنوبی شرکت می‌کند. این رویداد از نیمه دوم دی‌ماه در کره جنوبی استارت می‌خورد که با اعلام لیست نهایی ورزشکاران دارای کسب سهمیه المپیک زمستانی جوانان، از سوی فدراسیون جهانی سارینا احمد‌پور و علی بلوکات در رشته اسکی آلپاین و امیر‌محمد ابوالحسن‌زاده، پرستو آبسالان و ملیکا میرزایی در رشته اسکی صحرا نوردی نمایندگان کشورمان در این دوره از بازی‌ها هستند.
 
 
پیروزی سپاهان
در بازی معوقه
تیم فولاد سپاهان برنده بازی معوقه هفته نخست لیگ برتر هندبال بانوان بود. در دیداری معوقه از هفته نخست نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان، تیم نفت و گاز گچساران میزبان فولاد سپاهان اصفهان بود که این دیدار را با نتیجه 25 بر 37 به میهمانش واگذار کرد. دو تیم در نیمه نخست، بازی نزدیکی را به نمایش گذاشتند که نتیجه آن تساوی 14‌-‌14 بود، اما در نیمه دوم ورق برگشت و بازیکنان سپاهان توفانی آغاز کردند و توانستند اختلاف را بیشتر کنند. تیم اصفهانی با کسب سومین برد خود در لیگ برتر شش امتیازی شد و همچنان پس از فولاد هرمزگان، زاگرس جنوبی کازرون، سنگ آهن بافق و شهدای رزکان البرز در رده پنجم جدول باقی ماند. نفت و گاز گچساران نیز با چهارمین شکست خود همچنان در رده ششم جدول جای دارد.
لیگ برتر هندبال بانوان از 8 دی ماه بار دیگر آغاز می‌شود و هشت تیم لیگ برتری مسابقات خود را در هفته ششم برگزار می‌کنند.

جستجو
آرشیو تاریخی