خبر و مصاحبه

استعفای مدیرعامل مس کرمان
باشگاه‌های زیر نظر شرکت صنایع ملی مس ایران در سال 1402 با مشکلات مالی انبوهی دست و پنجه نرم می‌کنند؛ از مس کرمان که با بدهی‌های زیادی روبه‌روست تا مس رفسنجان که به گفته ساکت الهامی، بازیکنانش دو بار طی 15 روز اعتصاب کرده‌اند. همین مشکلات مالی، محمدتقی امیری خراسانی را بر آن داشته که از سمت مدیرعاملی باشگاه مس کرمان استعفا کند و این اتفاق رخ داده است.


شوک به سپاهان
محرومیت زکی‌پور و قربانی
تیم فوتبال سپاهان که روند خوبی طی هفته‌های گذشته سپری کرده و در حال حاضر با یک بازی و یک امتیاز کمتر نسبت به استقلال در رتبه دوم جدول لیگ برتر قرار دارد، در آستانه مسابقه دشوار خانگی مقابل آلومینیوم اراک دو بازیکن کلیدی خود را به دلیل محرومیت از دست داد. میلاد زکی‌پور و محمد قربانی دو بازیکن مورد علاقه ژوزه مورایس چهار کارته شده و بازی مقابل آلومینیوم اراک را از دست داده‌اند. همچنین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که «پیرو نامه ارسالی از سوی باشگاه سپاهان اصفهان در خصوص پذیرش دادنامه شماره ۱۶۲۸ مورخ ۲۸ آذرماه ۱۴۰۲ مبنی بر محرومیت از حضور هواداران تیم مربوطه در دیدار خانگی با استناد به دادنامه صادره به شماره ۱۰۳۲ مورخ 05/03/1402، باشگاه مربوطه باید اولین دیدار خانگی خود را بدون حضور تماشاگر برگزار کند.»


جبیره: 2 روز است به سپاهان فکر می‌کنیم
رضا جبیره مهاجم آلومینیوم اراک درباره تساوی تیمش مقابل گل‌گهر می‌گوید: «خیلی با برنامه وارد مسابقه شدیم و برای همه دقایق و نحوه بازی تیم حریف برنامه داشتیم. به نظرم شروع ما و عملکردمان در نیمه اول بهتر بود اما در نیمه دوم بازی پایاپای پیش رفت؛ هر چند در دقایق آخر آنها به‌خاطر مهاجمان پرشمار خارجی توانستند موقعیت‌هایی داشته باشند اما در کل از نظر تاکتیکی بهتر از آنها کار کردیم. با اینکه گل‌گهر هزینه چندین برابری نسبت به ما داشته اما بچه‌های ما باغیرت بازی کردند و نشان دادند مقابل هیچ تیمی دست و پا بسته نیستند و می‌توانند کارهای بزرگی انجام بدهند و همین بازی هم اگر کمی خوش‌شانس بودیم، حتی برنده می‌شدیم. ضمن اینکه باید از هواداران عزیزمان تشکر کنم که در یک روز غیرتعطیل حمایت عالی از تیم داشتند.» او درباره بازی با سپاهان اینطور می‌گوید: «ما قبل از بازی با گل‌گهر یک ثانیه هم به فکر تقابل با سپاهان نبودیم و همیشه بازی به بازی پیش می‌رویم و تمرکزمان را روی یک مسابقه می‌گذاریم تا نتیجه بگیریم. سپاهان نیاز به تعریف و تمجید ما ندارد و همه می‌دانند بهترین تیم ایران است اما بدون شک آقای حسینی مثل همیشه تفکرات خاص خودشان را برای این بازی دارند و مطمئن باشید حریف راحتی برای آنها نخواهیم بود.»

جستجو
آرشیو تاریخی