صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و هفتاد و هفت - ۰۲ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هفتاد و هفت - ۰۲ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۳

لژیونر

تعطیلی لیگ هلند و حضور در جام ملت‌ها
علی جهان 80 روز دور از فاینورد
علیرضا جهانبخش پس از اینکه دوره مصدومیت را پشت سر گذاشت و تمرینات گروهی را آغاز کرد، طی دو مسابقه اخیرشان در لیگ اردیویسه هلند مقابل تیم‌های هراکلس و اوترخت به فهرست بازگشت، اما فرصت بازی به دست نیاورد و آرنه اشلوت تصمیم گرفت او را روی نیمکت تیمش قرار بدهد. مسابقات لیگ اردیویسه هلند به دلیل فرا رسیدن سال نو میلادی تعطیل شد و اولین بازی رسمی فاینورد پس از تعطیلات، روز بیست و چهارم دی‌ماه در هفته هفدهم این رقابت‌ها مقابل نایمخن خواهد بود که جهانبخش به دلیل حضور در اردوی تیم ملی نمی‌تواند تیمش را همراهی کند. با توجه به حضور تیم ملی در جام ملت‌های آسیا و احتمال صعود به مراحل بالاتر، دوری جهانبخش از ترکیب فاینورد به حدود 80 روز خواهد رسید.


تصمیم مهم آ.ا.ک درباره میلاد و احسان
  با قطر موافقیم
بدون شک احسان حاجی‌صفی جزو بازیکنان کلیدی تیم ملی محسوب می‌شود؛ مدافع- هافبک 34 ساله‌ای که کاپیتان اول تیم ملی ایران است و البته جزو بازیکنان مؤثر باشگاه آ.ا.ک آتن در سوپرلیگ یونان. با توجه به اینکه جام ملت‌های آسیا در روزهای فیفا برگزار نمی‌شود، برخی باشگاه‌های اروپایی با حضور بازیکنان‌شان در این تورنمنت مخالفت می‌کنند. این اتفاق اما برای حاجی‌صفی رخ نداده و ماتیاس آلمیدا، سرمربی آ.ا.ک آتن به احسان قول داده که می‌تواند همراه ایران در این مسابقات شرکت کند. با توجه به اینکه دیگر مدافع چپ آ.ا.ک آتن هم میلاد محمدی است و ملی‌پوش، آلمیدا تصمیم مهمی گرفته است. او آ.ا.ک آتن را در لیگ یونان و به مدت حدود یک ماه باید بدون دو دفاع چپ ایرانی‌اش به زمین بفرستد؛ اتفاقی که شاید در نهایت به ضرر آ.ا.ک آتن تمام شود.


نقره داغ فرهاد در امارات
جریمه 250 میلیونی مجیدی
فرهاد مجیدی هفته گذشته بعد از باخت تیمش مقابل الوصل از کوره در رفت و بعد از سوت پایان بازی به داور حمله کرد و درگیری شدیدی را به وجود آورد و با کارت قرمز جریمه شد. بر همین اساس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امارات تشکیل جلسه داد و مجیدی را ۲۰ هزار درهم معادل ۲۵۰ میلیون تومان جریمه نقدی کرد و او را از حضور در بازی بعدی روی نیمکت تیمش محروم کرد.


کاپیتان بود، میلاد نه
نمره متوسط برای حاجی‌صفی
در هفته پانزدهم سوپرلیگ فوتبال یونان عصر پنجشنبه تیم فوتبال آاِک آتن در خانه پانسرایکوس به تساوی 2 بر 2 دست یافت. لازاروس روتا (16) و لوی گارسیا (45) برای آاِک گل زدند. کنستانتینوس در دقایق 39 و 4+90 زننده 2 گل پانسرایکوس بود. احسان حاج‌صفی در ترکیب اصلی  آ.ا.ک بازی کرد اما میلاد محمدی دیگر ملی‌پوش ایرانی این تیم نیمکت‌نشین بود. حاجی‌صفی نمره متوسط 7/6 را از کارشناسان دریافت کرد. آ.ا.ک با 32 امتیاز پس از پاناتینایکوس 34 امتیازی در جدول رده‌بندی 14 تیمی سوپرلیگ فوتبال یونان دوم است.

جستجو
آرشیو تاریخی