صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و هفتاد و هفت - ۰۲ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هفتاد و هفت - ۰۲ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

خبر

افسران ضد دوپینگ در بازی فردا
افسران ضد دوپینگ در بازی این هفته پرسپولیس و شمس‌آذر حاضر خواهند بود تا احتمالاً بعد از این بازی از چند بازیکن تست دوپینگ بگیرند. این اقدام در حالی انجام خواهد شد که احتمالاً در سایر بازی‌های لیگ برتر ایران و بخصوص تیم‌های مدعی نیز کمیته ضد دوپینگ حضور خواهد داشت تا به‌صورت اتفاقی از چند بازیکن تست بگیرد. نتایج این تست‌ها چند هفته بعد و با پالایش مختلف در دسترس خواهد بود.
 
بازی با الدحیل پرتماشاگرترین شد
طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، دیدار پرسپولیس - الدحیل با حضور ۵۳ هزار و ۱۸۵ نفر، پرتماشاگرترین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۴-۲۰۲۳ شد. پرسپولیس در این مسابقه امیدوار به صعود بود ولی درنهایت حذف شد. معمولاً طی سال‌های اخیر پرتماشاگرترین بازی‌های آسیا مربوط به بازی‌های تیم‌های ایرانی بوده است.

مصاحبه صبحگاهی گل محمدی
طبق اعلام سازمان لیگ یحیی گل‌محمدی از ساعت 10:45 امروز صبح در سالن روابط عمومی سازمان لیگ و بعد از سعید دقیقی سرمربی شمس آذر رودرروی خبرنگاران خواهد نشست تا درباره تیمش صحبت کند. باید دید یحیی پیش از این مسابقه درباره شرایط بحرانی پرسپولیس و احتمالاً بحث نقل و انتقالات زمستانی هم به نکته‌ای اشاره خواهد کرد یا نه.

 الدحیل فقط پرسپولیس را برده!
در ادامه رقابت‌های لیگ ستارگان قطر، الدحیل با نتیجه پرگل ۵ بر ۳ مغلوب الاهلی شد. عجیب اینکه الاهلی هم نتایج ضعیفی کسب کرده و اصلاً وضعیت جدولی مناسبی ندارد اما توانست ۵ بار دروازه الدحیل را باز کند. نماینده قطر در حالی پرسپولیس‌ را در ورزشگاه آزادی ۲ بر یک شکست داد و حذف کرد که خودش از قبل حذف شده بود و در واقع این بازی برای آنها تشریفاتی بود. بعد از آن دیدار هم تیره‌روزی‌های الدحیل در لیگ ستارگان قطر ادامه پیدا کرد و آنها 5 بازی متوالی در لیگ کشور قطر است که پیروز نشده‌اند. تنها امتیاز الدحیل تساوی مقابل القطر بوده است.

 الفیحاء نزدیک به منطقه سقوط
تیم الفیحاء عربستان در شرایطی جلوتر از پرسپولیس صعودش به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کرد که قبل از دیدار مقابل پاختاکور ازبکستان در لیگ روشن عربستان با نتیجه 4 بر یک مقابل ضمک شکست خورده بود و پس از آن دیدار آسیایی هم سه باخت متوالی با دریافت 11 گل داشته است! الفیحاء بعد از برتری ناباورانه مقابل پاختاکور ازبکستان، در دو دیدار پیاپی برابر التعاون و الاهلی با نتایج چهار بر یک و چهار بر صفر شکست خورد و دیشب هم در ورزشگاه امیر محمد بن فهد یک باخت دیگر را متحمل شد. تیم فوتبال الفیحاء در دیدار پنجشنبه شب لیگ روشن عربستان مقابل تیم الخلیج با نتیجه سه بر صفر مغلوب شد تا 19 امتیازی بماند و در رده یازدهم جدول قرار بگیرد؛ رتبه‌ای که فقط پنج امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد!

جستجو
آرشیو تاریخی