صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و هفتاد و هفت - ۰۲ دی ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هفتاد و هفت - ۰۲ دی ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

خبر

 

پرسپولیس بدون مصدوم مقابل شمس‌آذر
پرسپولیس در حالی فردا مقابل شمس‌آذر قزوین بازی خواهد کرد که غیر از مصدومان قبلی، بازیکن مصدوم دیگری در اردوی سرخ‌ها وجود ندارد. دانیال اسماعیلی‌فر که در دربی مصدوم شد در بازی با استقلال خوزستان شرایط بازی داشت اما یحیی گل‌محمدی درباره او ریسک نکرد ضمن اینکه با تغییر سیستمی که سرمربی پرسپولیس داد دانیال فقط در نیمه دوم گرم کرد و وارد میدان نشد. گئورگی گولسیانی هم که در نیمه دوم دربی مصدوم شده بود تنها یک روز قبل از بازی با استقلال خوزستان تمرین کرد و به همین خاطر در وقت‌های تلف شده بازی با استقلال خوزستان به میدان رفت. ظاهراً گولسیانی یک مصدومیت قدیمی در زانوی خود دارد که بعضاً برایش مشکل‌ساز می‌شود اما این بازیکن برای دیدار با شمس‌آذر در دسترس کادر فنی خواهد بود. علیرضا بیرانوند هم که در بازی با استقلال خوزستان آسیب دیده بود در روزهای اخیر به صورت اختصاصی تمرین کرده اما مشکلی برای بازی با شمس‌آذر ندارد. بقیه بازیکنان پرسپولیس هم در شرایط مسابقه هستند و مشکلی برای همراهی تیمشان در این بازی نخواهند داشت.

 
معاون حقوقی سابق استقلال در پرسپولیس
روز چهارشنبه مراسم تودیع و معارفه معاونت حقوقی قبلی و جدید باشگاه پرسپولیس برگزار شد. ‌ این سمت پیش از این در اختیار حسین دوام بود اما ظاهراً دوام به خاطر مشکلاتی که داشت طی 15 روز گذشته اصلاً به باشگاه نرفته و به نوعی قطع همکاری کرده بود. در رزومه اعلام‌شده از سوی باشگاه پرسپولیس احسان حیدری شهباز قبل‌تر ریاست کمیته حقوقی فدراسیون جودو، مشاور حقوقی و سرپرست کمیته انضباطی فدراسیون کشتی را برعهده داشت اما نکته جالب اینجاست که ایشان اواخر اردیبهشت ماه همین امسال توسط حجت کریمی، مدیرعامل وقت باشگاه استقلال، به سمت معاونت حقوقی آن باشگاه معرفی شده و ظاهراً حدود دو ماه نیز در این سمت فعال بوده است. نکته‌ای که رسانه باشگاه پرسپولیس به آن اشاره نکرده که طبیعتاً دلیل آن حساسیت هواداران این تیم می‌تواند باشد. با این انتخاب حالا معاون حقوقی جدید پرسپولیس به نوعی یاغی جدید سرخابی‌هاست و درویش هم با جذب مدیر از باشگاه رقیب به نوعی به اردوی استقلال پاتک زده و این انتخاب برای هر دو باشگاه می‌تواند مسائل تازه‌ای را ایجاد کند.
 

عدم استقبال از بلیت فروشی فردا
با توجه به نتایج اخیر پرسپولیس و کسب تنها یک پیروزی در 6 مسابقه اخیر لیگ برتری، هواداران پرسپولیس بعد از 24 ساعت استقبالی از خرید بلیت بازی یکشنبه تیم‌شان نشان نداده‌اند. با احتساب اینکه حدود 30 هزار بلیت برای این بازی در نظر گرفته شده تا عصر دیروز چیزی بالغ بر 26 هزار بلیت فروش نرفته در سامانه مربوطه دیده می‌شد. این شرایط قبل از بازی پرسپولیس مقابل هوادار هم به وجود آمده بود اما پیش از آن مسابقه با اتحاد بین هواداران در فضای مجازی، با در نظر گرفتن اینکه پرسپولیس دربی را در پیش دارد چیزی حدود 7-6 هزار نفر به ورزشگاه آزادی رفتند.

جستجو
آرشیو تاریخی