لیگ یک

 

چادرملو؛ صدرنشین نیم‌فصل
 تیم چادرملو اردکان میهمان تیم دریای بابل بود که موفق شد این تیم را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد تا با ۳۸ امتیاز قهرمان نیم‌فصل شود. شاگردان سعید اخباری بازی را هجومی آغاز کردند و در وقت‌های اضافه نیمه اول این رضا محمودآبادی بود که گل اول را زد. در دقیقه ۶۰ هادی حبیبی‌نژاد با ضربه‌ای فنی دروازه دریای بابل را برای دومین بار باز کرد. در ادامه چادرملو باز هم روی دروازه تیم بابلی موقعیت‌سازی کرد تا باز هم حبیبی‌نژاد دومین گل خود و سومین گل چادرملو را در این بازی به ثمر برساند.
 

سایپا بالاخره برد
 تیم سایپا بعد از انتصاب مجتبی سرآسیایی به عنوان سرمربی با شرایط تازه به مصاف داماش رفت اما دیدار این تیم مقابل داماش قعر جدولی به شدت پیچیده شد. در شروع نیمه دوم داماش یک فرصت گلزنی هم داشت اما توپ از کنار دروازه به بیرون رفت تا اینکه در آخرین دقیقه بازی سعید کریم گل پیروزی را به ثمر رساند.


مسجدسلیمان مدعی ماند
 تیم خوشه طلایی و شاگردان فرشاد کرمی که با حضور این مربی موفق شده بودند نتایج خوبی در هفته‌های اخیر کسب کنند، مقابل نفت مسجدسلیمان به رهبری ابراهیم اشکش قرار گرفتند. گل اول این مسابقه از روی نقطه پنالتی در دقیقه 54 توسط رضا رضایی به ثمر رسید. رضایی در ادامه موفق شد گل دوم را هم چند دقیقه بعد و در دقیقه 69 وارد دروازه خوشه طلایی کند تا میزبان، دیگر امیدی به بازگشت و کسب امتیاز نداشته باشد. در نهایت و در حالی که شاگردان فرشاد کرمی در خانه به دنبال جبران 2 گل خورده و بازگشت به مسابقه بودند، عباس عسگری این مرتبه در نقش گلزن برای نفت MIS ظاهر شد و توانست کار را در آستارا برای نفت مسجدسلیمان تمام کند.


پایان خوش فجر
 فجرسپاسی در شیراز میزبان پارس جنوبی جم بود که این بازی با برتری 2 بر صفر میزبان خاتمه یافت. شیرازی‌ها با گل زودهنگام داود رجبی در دقیقه 9 پیش افتادند و به خوبی توانستند بازی را مدیریت کنند. فجری‌ها بعد از گل هم چند موقعیت خوب به دست آوردند و در وقت‌های اضافی نیمه اول روی یکی از همین فرصت‌ها توسط عرفان پورافراز به گل دوم دست پیدا کردند.


دربی مسی‌ها به نفع کرمان
در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته پایانی نیم‌فصل دو تیم همنام مس کرمان و مس سونگون به مصاف هم رفتند که این بازی با تک گل خشایار زبرجد در دقیقه 74 به پایان رسید. کرمانی‌ها با این سه امتیاز به رده نهم جدول رسیدند.


پیروزی شیرین شاهین
تیم انتهای جدولی شاهین بندرعامری در روز پایانی نیم‌فصل یک پیروزی باارزش و شیرین به دست آورد. تک گل این بازی را امیر علیدادی در دقیقه 48 زد تا سه امتیاز بازی در خانه بماند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی