نمایندگان فوتبال تهران ناامید‌کننده ظاهر شدند

سپاهان باز هم میزبان بهترین‌های ایران

پریسا غفاری
روزنامه‌نگار
هفته ششم لیگ برتر فوتبال زنان ایران فردا در حالی برگزار می‌شود که دیدار سپاهان و خاتون بم یکی از حساس‌ترین‌های هفته است، آن هم در جایی که پالایش گاز ایلام به میهمانی شهرداری سیرجان رفته تا جدالی را رقم بزنند که ملوانی‌ها سود آن را می‌برند.
خاتون بم در کنار ملوان بندرانزلی 2 تیم بدون باخت این فصل لیگ برتر فوتبال زنان هستند که از 5 بازی ابتدایی هر کدام 4 برد و یک تساوی به‌ دست آورده‌اند. بمی‌ها در حالی به دلیل تفاضل گل بهتر صدرنشین جدول رقابت‌ها هستند که آماری خیره‌کننده در زمینه شکست‌ناپذیری دارند. آخرین باخت خاتون بم در هفته چهارم چهاردهمین دوره از رقابت‌های لیگ برتر بوده و آنها در طول 41 مسابقه اخیرشان هیچ شکستی را متحمل نشده‌اند و 37 برد و 4 تساوی در کارنامه این تیم دیده می‌شود که عملکردی فوق‌العاده است. آخرین باخت خاتون بم، 745 روز قبل و در دوئل با شهرداری سیرجان بوده است!
بمی‌ها نه‌ تنها در زمینه شکست‌ناپذیری رکورد فوق‌العاده‌ای را به نام خود ثبت کرده‌اند، بلکه در فصل جاری از حیث گلزنی و حراست از دروازه هم عملکرد خیره‌کننده‌ای داشتند. خاتون بم با ثبت 20 گل در 5 مسابقه بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد و سپاهان اصفهان با ثبت 13 گل در 5 دیدار، دومین خط آتش برتر لیگ شانزدهم است. در فاز دفاعی هم شاگردان مرضیه جعفری رکورددار هستند و با یک گل خورده، کمترین گل دریافتی را در فصل جاری داشته‌اند.
پرسپولیس و استقلال در حالی در لیگ برتر فوتبال زنان حضور ندارند که استان تهران در این رقابت‌ها 2 نماینده دارد؛ پیکان و آوا. هر 2 تیم در فصل جاری ناکام در کسب پیروزی بوده‌اند و در 5 دیدار ابتدایی‌شان توانسته‌اند هر کدام تنها یک امتیاز به‌ دست آورند! آوا تهران با دریافت 20 گل، ضعیف‌ترین خط دفاعی فصل جدید را در اختیار دارد و پیکانی‌ها هم با وجود گذشت 5 مسابقه از فصل جدید، هنوز نتوانسته‌اند گلی به‌ ثمر برسانند و با صفر گل زده، ضعیف‌ترین خط حمله لیگ شانزدهم را دارند تا ضعیف‌ترین آمارها در فصل جدید متعلق به نمایندگان استان تهران باشد.
فردا سپاهان در مسابقه‌ای حساس میزبان خاتون صدرنشین است و شهرداری سیرجان با تیم شگفتی‌ساز لیگ بازی می‌کند. باید دید در پایان این هفته جدول لیگ چقدر تغییر می‌کند!

برنامه هفته ششم لیگ برتر فوتبال:
سپاهان – خاتون بم
شهرداری سیرجان – پالایش گاز ایلام
فراایساتیس فارس – پیکان
ملوان بندرانزلی – نماینده البرز
آوا تهران – کانی کردستان

جستجو
آرشیو تاریخی