صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و هفتاد و پنج - ۲۹ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هفتاد و پنج - ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۹

خبر

با نظر رحمتی در یک روز خاص
اسماعیلی کاپیتان شد و بازوبند آبی بست
فرشید اسماعیلی، هافبک سابق استقلال که در این تیم خاطرات زیادی دارد، در ترکیب نساجی مقابل آبی‌پوشان به میدان رفت. اسماعیلی که امسال پیراهن نساجی را بر تن کرده، با تیم قرمزپوش مازندران به ورزشگاه آزادی برگشته و کار خودش را جلو می‌برد. اسماعیلی که با انگیزه‌های فراوان مقابل استقلال قرار گرفته، با نظر سیدمهدی رحمتی بازوبند کاپیتانی تیمش را نیز بر دست دارد. در حالی که در بازی‌های قبل بازیکنان دیگر کاپیتان نساجی بودند، اما اسماعیلی مقابل استقلال این بازوبند را بر دست بست. نکته قابل توجه هم رنگ بازوبند اسماعیلی است؛ فرشید با بازوبند آبی رنگ در ورزشگاهی که خاطرات زیادی از بازی در آن دارد، حاضر شد و مقابل استقلال به میدان رفت.
 
 مهدی سر طلایی فیلمبردار شد
یکی از اتفاقات جالب قبل از شروع بازی استقلال و نساجی فیلمبرداری مهدی هاشمی‌نسب از سکوهای استقلالی بود. مربی محبوب استقلال بعد از آنکه وارد زمین شد تا بازیکنان را گرم کند از سوی هواداران به شدت مورد تشویق قرار گرفت. نکته قابل توجه این بود که سیدحسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان استقلال هم در هنگام گرم کردن قبل از بازی از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت و برای پاسخ به ابراز علاقه آنها به سمت سکوها رفت. در این حین مهدی هاشمی‌نسب گوشی تلفن خود را درآورد و از صدای تشویق هواداران استقلال و واکنش حسینی به آنها فیلمبرداری کرد. مربی محبوب استقلالی‌ها با این کار سعی کرد به شاگرد و کاپیتان تیم خودش روحیه بدهد و البته که صحنه جالبی را قبل از شروع بازی استقلال و نساجی رقم زد.
 
 تشویق رشید
قبل از شروع مسابقه استقلال و نساجی و در هنگام گرم کردن دو تیم اتفاق ویژه‌ای رخ داد. رشید مظاهری زودتر از سایر بازیکنان نساجی برای گرم کردن وارد چمن آزادی شد و هنگام ورود به زمین از سوی سکوهای استقلالی مورد تشویق قرار گرفت. رشید اگرچه با خوشی از استقلال جدا نشد اما دوران خوبی در این تیم داشت و محبوبیت ویژه‌ای نزد طرفداران آبی‌پوش دارد. مظاهری همواره به هواداران استقلال احترام گذاشته و در ورزشگاه خاطره‌انگیز آزادی مورد حمایت آنها قرار گرفت.
 
 تعویض زودهنگام بلانکو
برخلاف بازی‌های گذشته این بار نکونام ترجیح داد که دقایق ابتدایی نیمه دوم بلانکو را از زمین بیرون کشیده و به جای او آرمان رمضانی را به زمین مسابقه بیاورد و همین تعویض سرمربی استقلال هم بخوبی جواب داد و رمضانی توانست برای استقلال گل بزند. به این ترتیب رمضانی یک بار دیگر حکم تعویض طلایی استقلال را داشت.
جستجو
آرشیو تاریخی