صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و هفتاد و پنج - ۲۹ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هفتاد و پنج - ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۴

مصاحبه و خبر

مورایس: به نتیجه نگاه نکنید
ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان درباره پیروزی 5 بر صفر سپاهان تیمش مقابل هوادار می‌گوید: «نشان دادیم که سپاهان باید سخت کار کند و همین‌طور هم کار کردیم که چنین پیروزی پرگلی را به دست آوردیم. برای هوادار در بازی بعدی آرزوی موفقیت دارم. برای من عجیب است که تیم هوادار در استادیوم خودش بدون تماشاگر بازی می‌کند. تماشاگران اگر برای تیم خوبی مثل هوادار بیایند می‌توانند حمایت بهتری کنند. فوتبال را برای مردم بازی می‌کنیم و بازی بدون تماشاگر یک مقدار حس عجیب و غریبی دارد. شما نتیجه را نگاه نکنید، بازی ساده‌ای نداشتیم. حریف 2، 3 بازیکن خوب داشت که تیم را رو به جلو می‌برد. فوتبال این‌طور است و در لیگ‌هایی که رقابتی و بازی‌ها نزدیک است در بعضی از بازی‌ها تیم‌های بزرگ هم با 10 نفر دفاع می‌کنند. چیزی که هست باید به تیم‌های حریف احترام بگذاریم. بازیکنان من باید به حریف احترام بگذارند و باید فروتن باشیم و کارمان را انجام دهیم.» او در واکنش به پیروزی‌های تیمش در تهران که در این فصل به دست آورده، می‌گوید: «من بازی نمی‌کنم، هر جایی که بازی می‌کنیم باید بازیکنان تیم کیفیت خودشان را نشان دهند. من به آنها اعتماد دارم. بازیکنان بازی می‌کنند و می‌برند. باید ببینیم آنها چه حسی دارند. برای من فرقی نمی‌کند تهران بازی کنیم یا جای دیگر، تنها چیزی که برای من اهمیت دارد این است که دوست دارم بازی با هواداران برگزار شود و امروز حیف شد که هیچ هواداری داخل ورزشگاه نبود. آرزو می‌کنم این موضوع حل شود و هواداران در ورزشگاه حضور داشته باشند. برای من فرقی نمی‌کند اینجا یا هر جای دیگری بازی کنیم.»
 

فکری: اشتباه مقابل سپاهان غیرقابل جبران است
محمود فکری، سرمربی هوادار درباره شکست سنگین تیمش مقابل سپاهان می‌گوید: «قبل از بازی گفته بودم با تیم بزرگی بازی داریم و می‌دانستیم اگر اشتباهی انجام دهیم با جریمه‌ای سنگین روبه‌رو خواهیم شد. در شروع بازی موقعیت خوبی را ایجاد کردیم و اگر حریف به آن می‌رسید به دلیل داشتن بازیکنان حرفه‌ای به گل می‌رسید. از فرصتی که به دست آوردیم نتوانستیم استفاده کنیم و بلافاصله در هجده قدم خودمان اشتباه کردیم که جریمه سنگینی برای ما داشت.» او با اشاره به گل‌های سپاهان این طور می‌گوید: «زمانی که گل خوردیم دیگر گل زدن به سپاهان سخت شد. تیم ما باز شد و روی ضد حمله گل دوم را دریافت کردیم. روی گل سوم که پنالتی بود شیرازه هوادار به هم ریخت. وقتی مقابل سپاهان اشتباه کنید، دیگر این اشتباه قابل جبران نیست.»
 

خیبر و رکورد 100درصدی پیروزی‌های خانگی
در ادامه رقابت‌های هفته هفدهم لیگ آزادگان دو بازی برگزار شد. تیم خیبر که چند هفته‌ای است عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و چند پیروزی متوالی به دست آورده باز هم در خانه به پیروزی رسید و ضمن صدرنشینی موقت رکورد 100درصد در پیروزی‌های خانگی‌اش را حفظ کرد. مهرداد حیدری، حمیدرضا طاهرخانی و حسین نخودکار، سه گل تیم‌شان را وارد دروازه شهرراز شیراز کردند. تیم شهرداری آستارا هم در خانه با سه گل مغلوب نفت و گاز گچساران شد. محمد مهدی عسگری، جلیل پناهی و امید علیپور، زننده گل‌های تیم پیروز قربانی بودند.

جستجو
آرشیو تاریخی