صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و هفتاد و چهار - ۲۸ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هفتاد و چهار - ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۹

نیم‌فصل درباره ورودی و خروجی حرف می‌زنیم

مهدی هاشمی‌نسب: نکونام از بلانکو راضی است

حمیدرضا عرب
روزنامه نگار
جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با نساجی شرکت نکرد. به جای او مهدی هاشمی‌نسب به نشست رفت و درباره تقابل با نساجی این جملات را به زبان آورد: «بازی قبل برای ما تمام شده و به آن فکر نمی‌کنیم. تنها چیزی که از آن بازی برای ما مانده، غصه و ناراحتی به خاطر نگرفتن سه امتیاز است. ما فقط به آینده نگاه می‌کنیم و امیدواریم در آینده موفق باشیم. ما حق‌مان این بود در آن بازی سه امتیاز را بگیریم.»
 
مدیون هواداران
هاشمی‌نسب در ادامه حرف‌هایش به اهمیت حضور هواداران اشاره کرد: «درباره حضور خانم فریده نوروزی هوادار ما در تمرین بگویم که ما همیشه در خلوت خودمان با بازیکنان صحبت می‌کنیم و تنها چیزی که باعث انگیزه می‌شود که به زمین برویم و برای‌شان بجنگیم هواداران هستند. ای کاش می‌شد تک تک هواداران را سر تمرین بیاوریم. متأسفانه شرایط اجازه این کار را نمی‌دهد. این افراد به انگیزه و تلاش بازیکنان برای رسیدن به موفقیت خیلی کمک می‌کنند. باعث دلگرمی ما هستند و مطمئن باشند با تمام توان‌مان برایشان می‌جنگیم.»
 
رضایت از مهاجم آرژانتینی
آیا باشگاه استقلال از عملکرد گوستاوو بلانکو رضایت دارد؟ درباره کیفیت این بازیکن انتقاداتی وجود دارد اما هاشمی‌نسب ادعا کرده سرمربی استقلال از این مهاجم رضایت کامل دارد: «قطعاً سرمربی تیم از بلانکو راضی است که بازی می‌کند. هر مربی نسبت به بازیکنش دیدگاهی دارد و فکر می‌کنم بلانکو خواسته‌هایی که آقای نکونام از او می‌خواهد را انجام می‌دهد و تنها ملاک سرمربی برای خط حمله‌اش فقط گل زدن نیست و همین که بلانکو می‌جنگد، ارزش دارد. نکونام همیشه می‌گوید برای گل زدن همه با هم در زمین تلاش کنیم و بجنگیم؛ گل را هم یکی می‌زند.
 
درباره کسر امتیاز
مربی استقلال که در دربی جزو ساکت‌ترین عناصر روی نیمکت بود، بار دیگر ناراحتی استقلال بابت دربی را اعلام کرد: «اوضاع در استقلال خوب است و هیچ مشکلی نیست. قبلاً هم گفتم که تنها ناراحتی ما از هفته قبل این است که سه امتیاز را نگرفتیم. امتیاز کم کردن هم در حیطه کاری من و بازیکن و کادرفنی نیست که بخواهیم حرفی بزنیم. این را مدیریت باشگاه باید بگوید که چه اتفاقاتی رخ داده که مستحق کم شدن امتیاز هستیم. همین که هواداران خوشحال هستند کافی است و ما باز هم برای آنها تلاش می‌کنیم و هیچ مشکلی نیست.» هاشمی‌نسب که خود روزگاری در ترکیب پرسپولیس به میدان می‌رفت، در ادامه صحبت‌هایش بابت طرح شکایت از استقلال این جملات را هم اضافه کرد: «باشگاه پرسپولیس به شکایتش ادامه دهد. آنها صحبت می‌کنند اما من جوابی ندارم. قانون وجود دارد. خیلی سال پیش از ما شکایت کردند و دیدند آخرش چه شد. اینها اصلاً مسأله‌ای نیست که برای آن وقت بگذاریم و صحبت کنیم.»
 پیشروی با وجود کمبود‌ها
جواد نکونام بارها به کمبود‌های استقلال اشاره کرده و حالا هاشمی‌نسب هم به او ملحق شده است. ظاهراً مربیان استقلال روی این ایده که تیم کمبود دارد، متمرکز شده‌اند: «قطعاً کمبودهایی در تیم داریم و از اول فصل هم داشتیم و با مشکلاتی دست و پنجه نرم کردیم. بازیکنان‌مان اینقدر جنگنده بازی کردند که نگذاشتند مشکلات دیده شود ولی با توجه به مصدومیت‌هایی که همه می‌دانند، کمبودهایی داریم. ما حردانی را دفاع وسط گذاشتیم که خوب هم بازی کرد اما کمبود در پست‌ها داریم. صحبتی درباره لیست خروجی و ورودی هنوز نشده است. چه بسا در این سه تا بازی بازیکنان‌مان به شکلی بازی کردند که اصلاً نیاز به بازیکن نداشتیم.»

جستجو
آرشیو تاریخی