صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • پرونده
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و هفتاد و چهار - ۲۸ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هفتاد و چهار - ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۴

بدرقه احتمالی ساکـت با 4 گل

دوشنبه 27/9/1402هفته سیزدهم بیست و سومین دوره لیگ برتر، ورزشگاه شهدای مس، ساعت 15 تماشاگر: 2 هزار نفر
داور: حسن اکرمی
کمک‌ها: حامد صفایی، امین قدیری
اخطار: حامد نور محمدی، باقری (ملوان)
اخراج: جلال‌الدین علی‌محمدی (۶۰) مس رفسنجان
 
مس رفسنجان:
حامد لک، مجید نصیری (۴۶- لوسیانو پریرا)، علی عدنان، حسن جعفری (۴۶- مهدی ترکمان)، میثم تیموری (76- نیما انتظاری)، جلال علی‌محمدی، مهدی محبی، فرشید باقری، محسن آذرباد (76- حسین مهربان)، محمد خدابنده‌لو (۴۶- منتظر محمد)، سجاد شهباززاده
سرمربی: ساکت الهامی
 
ملوان:
افشار صداقت، ابوذر صفرزاده (68- مهدی موقری)، آرمان اکوان، حامد نورمحمدی، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، پوریا پورعلی، حسین صادقی (84- محمدرضا بردبار)، مهران احمدی (52- میلاد باقری)، رضا جعفری (68- علیرضا رمضانی)، سهیل فداکار (52- محمدرضا سلیمانی اصل)
سرمربی: مهدی تارتار
 
ملوان بازی را هجومی آغاز کرد. دقیقه ۳ نفوذ رضا جعفری از سمت راست به خوبی دفاع مس رفسنجان را دچار آشفتگی کرد اما ارسال او به داخل محوطه جریمه توسط علی عدنان دور شد. دو دقیقه بعد اشتباه مدافعان مس منجر شد توپ به سهیل فداکار مهاجم ملوان برسد و پس از محاصره شدن در میان علی عدنان و مجید نصیری، مهاجم ملوان روی زمین افتاد اما با دستور داور، بازی بدون هیچ توقفی دنبال شد. دقیقه 35 ملوان به گل رسید. رضا جعفری که بارها از کانال کناری موفق به نفوذ شده بود، این‌بار در موقعیتی ایده‌آل و تک به تک با حامد لک، به خوبی پدرام قاضی‌پور را مشاهده کرد و به او پاس داد، تا قاضی‌پور آسان‌ترین کار یعنی گل کردن آن را انجام وظیفه کند. همین بازیکن شش دقیقه بعد گل دوم را زد. ضربه از راه دور احمدی، با مهار ضعیف حامد لک همراه شد و توپی که به رضا جعفری رسیده بود، دوباره به سمت دروازه ضربه زده شد که مهار لک، توپ را در یک‌قدمی قاضی‌پور قرار داد تا گل دوم بازی هم به نام قاضی‌پور ثبت شود. در شروع نیمه دوم مسی‌ها یکی از گل‌ها را پاسخ دادند. منتظر محمد بعد از دریافت توپ به خوبی پریرا را در بین دو مدافع ملوان صاحب توپ کرد و این مهاجم برزیلی با استفاده تجربه بالای خود به سادگی دروازه ملوان را در همان شروع نیمه دوم باز کرد. دقیقه ۵۱ مسی‌ها در نیمه دوم به مراتب در خط حمله خود بهتر بودند و حتی شهباززاده اگر دقت بالایی به خرج می‌داد می‌توانست گل دوم تیمش را بزند که این اتفاق رقم نخورد. دقیقه ۵۵ ضربه سهمگین آذرباد با واکنش تماشایی افشار صداقت راهی کرنر شد تا مسی‌‌ها همچنان در زدن گل دوم ناکام بمانند. خطای حامد لک روی محمدرضا سلیمانی پنالتی اعلام شد که این پنالتی توسط سلیمانی با فریب دادن لک، تبدیل به گل سوم ملوان در دقیقه 72 شد. شش دقیقه بعد ضربه سلیمانی از قوس محوطه جریمه شلیک شد که حامد لک در دو مرحله این ضربه را دفع کرد. در حالی ثانیه‌های پایانی بازی در حال سپری شدن بود، پوریا پورعلی در دقیقه 89 برای چهارمین مرتبه دروازه میزبان را باز کرد. با این شکست بسیار بعید به نظر می‌رسد که ساکت الهامی شانس زیادی برای ادامه فعالیتش در مس داشته باشد.

جستجو
آرشیو تاریخی