بررسی جدول گلزنان لیگ برتر فوتبال زنان

برترین گلزن تاریخ بازهم کفش طلا می‌خواهد

پریسا غفاری
روزنامه‌نگار

شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال زنان در حال برگزاری است که در پایان هفته پنجم آن فاصله تیم اول تا پنجم جدول تنها 3 امتیاز است! خاتون بم با 13 امتیاز به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به ملوان صدرنشین است و این 2 تیم، تیم‌های بدون شکست فصل جاری محسوب می‌شوند. 25 مسابقه تاکنون به انجام رسیده که در طول آن، 75 بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرده که آمار جالب‌توجهی است.

قنبری، ماشین گلزنی‌ای که خاموش نمی‌شود
زهرا قنبری سابقه 3 بار خانم گلی در لیگ را دارد و هم در عرصه باشگاهی و هم در عرصه ملی، برترین گلزن تاریخ فوتبال زنان ایران محسوب می‌شود. قنبری با رزومه‌ای پربار و درخشان در 31 سالگی همچنان در سودای افتخارآفرینی است و تا پایان هفته پنجم 7 بار برای خاتون توانسته گل بزند تا یکه‌تاز جدول گلزنان باشد و امیدوار است بعد از آنکه در فصل گذشته و در رقابتی میلیمتری با افسانه چترنور دوئل بر سر رسیدن به کفش طلا را از دست داد، در فصل جاری بتواند به چهارمین کفش طلای خود برسد.

نگین، جواهری که
کفش طلا می‌خواهد!
خاتون بم در فصل جاری لیگ برتر توانسته در 5 مسابقه، 20 گل بزند که آماری خیره‌کننده است و در کنار 7 بار گلزنی زهرا قنبری برای خاتون، نگین زندی دیگر ستاره گلزن آن محسوب می‌شود. مهره خوش‌تکنیک و خوش‌آتیه بمی‌ها که در تیم ملی هم عملکرد درخشانی را در طول 3-2 سال اخیر داشته، توانسته 5 بار در فصل جاری برای تیمش گل بزند تا در رقابت با همبازی خود در مسیر کفش طلا قدم بزند.

 

 

جستجو
آرشیو تاریخی