صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و هفتاد و سه - ۲۷ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هفتاد و سه - ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۹

خبر

اخبارضدونقیض درباره پرونده استقلال
در روزهای اخیر اخبار ضدونقیض بسیاری درباره پرونده استقلال در کمیته انضباطی منتشر شد که هیچ یک از سوی فدراسیون فوتبال به تأیید نرسید. درحالی که برخی خبرها حکایت از رد شکایت علیه برخی بازیکنان استقلال داشت اما کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هیچ واکنش رسمی به این موضوع نشان نداده است. این سکوت درحالی نگاه‌ها را به سمت و سوی خود متوجه ساخته که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تأکید داشت نهایت تا 72 ساعت بعد از دربی رأی پرونده استقلال صادر خواهد شد اما با وجود گذشت این زمان هنوز رأیی صادر نشده است. برخی باشگاه‌ها استقلال را محکوم به عبور از سقف قرارداد کرده‌اند و اعتقاد دارند باشگاه استقلال نتوانسته قانون را در این خصوص رعایت کند. اما خبرهای ضد و نقیض روزهای اخیر حکایت از رد این شکایات داشت که البته تأیید هم نشد. حالا باید دید بعد از عبور از تعطیلات آیا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره تخلفات احتمالی باشگاه استقلال رأی صادر می کند یا اینکه برائت نهایی را اعلام خواهد کرد؟!
 

علی جباری: چرا پرسپولیسی‌ها بهانه می‌گیرند؟

علی جباری، پیشکسوت استقلال از اینکه می‌بیند باشگاه رقیب بعد از استفاده از وی ای آر نیز ایراداتی گرفته، اینچنین تعجب خودش را ابراز می‌کند: «خوشحالم این سیستم به فوتبال ما هم رسید. اگرچه به قول خداداد افشاریان کرایه‌ای بود اما توانست عدالت را در این بازی به وجود بیاورد، اینکه بعد از بازی پرسپولیسی‌ها به دنبال بهانه‌جویی هستند و از VAR ایراد می‌گیرند عجیب است اگر صحنه‌ای که برای آنها اتفاق افتاد و داور پنالتی می‌گرفت، آیا باز هم از این سیستم ایراد می‌گرفتند؟ برایم عجیب است کسانی که در باشگاه پرسپولیس هستند و از تجربه زیادی برخوردارند چنین صحبت‌هایی انجام می‌دهند. اگر قرار باشد این گونه صحبت کنیم باید بگوییم برای استقلال هم یک پنالتی دیگر گرفته نشد که اگر آن پنالتی رخ می‌داد به طور حتم استقلال برنده از زمین خارج می‌شد.»
 

اردویی درکار نیست؟
بعد از بازی با پیکان لیگ برتر تعطیل خواهد شد و تیم‌ها تا بعد از جام ملت‌های آسیا بازی نخواهند کرد. در همین ایام استقلال و دیگر تیم‌ها باید دوران آماده‌سازی میان‌فصل خود را طی کنند. گفته شده شاید استقلال در تعطیلات به اردو برود اما جواد نکونام هیچ درخواستی پیرامون برگزاری اردو نداده چون باشگاه استقلال به سرمربی خود درباره اینکه می‌تواند به اردوی برون‌مرزی فکر کند یا خیر، هیچ خبر امیدوار‌کننده‌ای نداده است. بنابراین احتمال برگزاری اردوی خارجی بسیار اندک است.

جستجو
آرشیو تاریخی