صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • فوتبال ایران
  • ورزش جهان
  • منهای فوتبال
  • استقلال
  • پرسپولیس
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و هفتاد و سه - ۲۷ آذر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و هفتاد و سه - ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - صفحه ۸

خبر

 نکونام به نشست سازمان لیگ می‌رود؟
طبق برنامه‌ای که سازمان لیگ اعلام کرده قرار است نشست خبری سرمربی استقلال امروز رأس ساعت 14:00 در محل سازمان لیگ برگزار شود. پیش از دربی هم قرار بود نکونام در سازمان لیگ حاضر شده و پاسخگوی خبرنگاران باشد اما به دلایلی نامعلوم سرمربی استقلال به کمپ ناصرحجازی رفت و نشست خبری خود را در محل تمرین استقلال برگزار کرد. حالا نیز سازمان لیگ اعلام کرده که نکونام باید رأس ساعت 14:00 امروز در نشست خبری حاضر شود و روشن نیست که سرمربی استقلال به این دستور عمل خواهد کرد یا اینکه ترجیح می‌دهد بازهم نشست خبری خود را در محل تمرین استقلال برگزار کند؟ اگر نکونام دوباره به سازمان لیگ نرود، احتمال افزایش جریمه او وجود دارد چون این بار اول نیست که سرمربی استقلال از حضور در نشست خودداری می‌کند.


خریدار استقلال مشخص شد
قرار است یک شرکت برای خرید سهام باشگاه استقلال پا پیش بگذارد. در همین راستا گفته شده شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس قصد دارد سهامدار عمده باشگاه استقلال شود و پیشنهادش را ارائه کند. این پیشنهاد باید ابتدا مورد تأیید قرار بگیرد و بعد از طریق قانونی به خریداران واگذار شود. طبق اخباری که از وزارت ورزش و جوانان رسیده قرار است 51 درصد از سهام باشگاه استقلال در اختیار خریدار قرار بگیرد که باید دید در نهایت کدام شرکت مورد تأیید قرار می‌گیرد و می‌تواند اعتمادسازی کند.


پوستر نساجی به یاد دو فقید
باشگاه نساجی درآستانه بازی با استقلال از پوستری رونمایی کرد که روی آن تصویر منصور پورحیدری و نادر دست‌نشان نقش بسته است. به تصویر درآمدن این دو چهره فقید فوتبال ایران به دلیل تقابل استقلال و نساجی است. این بازی سه‌شنبه برگزار خواهد شد و به همین بهانه باشگاه میهمان تلاش کرده یاد دو چهره به یادماندنی فوتبال ایران را زنده نگه دارد. پورحیدری میان استقلالی‌ها چهره‌ای فراموش نشدنی و خاص است و از آن سو نادر دست‌نشان نیز به عنوان یکی از چهره‌های ماندگار در فوتبال قائمشهر شناخته می‌شود.
 

حمایت روشن از نکونام
حسن روشن، پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد که نکونام تا پایان دربی کاملاً بابرنامه بود و تلاش کرد تیمش را با ارائه یک بازی رو به جلو برای به ثمر رساندن گل تساوی به جلو سوق دهد که در نهایت اصرار او و البته تعویض‌هایش گره‌گشا شد و استقلال توانست بازی باخته را با تساوی تاخت بزند. حمایت روشن از نکونام نشان می‌دهد که این پیشکسوت از عملکرد سرمربی استقلال در این بازی رضایت حداکثری دارد هرچند که منجر به کسب پیروزی نشده باشد.

جستجو
آرشیو تاریخی